Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTolerantie / schadelijkheid

Tolerantie / schadelijkheid

6 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
G
Ganjaman181Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Is eens in de week keta erg schadelijk, en bouw je zo snel tolerantie op?
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je wordt zo snel verslaafd. Schadelijk zal op korte termijn wel meevallen, tolerantie zul je snel opbouwen. Verstandig lijkt me hoogstens twee maal in de maand en het liefst minder.
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja het duurt ongeveer twee weken voor je tolerantie voor Keta weer weg is. Daarnaast raad ik het echt af om het eens per week te doen. Ik heb het wel is drie keer in twee weken gedaan(khole dossisen) en kan je vertellen dat je de dagen erna niet fijn bent. Ik heb toen gewoon een week of 2/3 een soort van derealisatie gehad. Ik begon te twijfelen wat nou de echte wereld was, die ketawereld of die vertyfde wereld waar op we wonen. Als je die twee door elkaar gaat halen in het dagelijks leven dan is het lastig om je kop erbij te houden kan ik je vertellen.
G
Ganjaman181Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja dacht al dat het veel was ivb tolerantie, krewg niet te rrang om het vaker te doen wel ieder weekend veel zin er in. Twee weken werkt.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganjaman181 zei:
Ja dacht al dat het veel was ivb tolerantie, krewg niet te rrang om het vaker te doen wel ieder weekend veel zin er in. Twee weken werkt.
Klik om te vergroten...

dit is taalkundig gezien wel de slechtste post van de week...
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Als dat getypt is onder invloed van Keta vind ik het anders een noemenswaardige prestatie :tongueout:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je niet kan typen kun je beter forums vermijden. je weet maar nooit wat je eruiflapt.

ik heb trouwens wat ketamine op, maar ook genoeg pep.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."