#1
Hallo mensen. Ik ben van plan om volgende week met wat goede vrienden voor het eerst keta te proberen. Nou heb ik alleen 1 probleem, ik kan/wil vanwege medische redenen het niet nasaal innemen.
Nou las ik ook dat het oraal kan, maar wat is dan de beste manier? Moet ik het een paar minuten onder mijn tong leggen? Moet ik het op mijn tong leggen en een slokje water nemen? Of moet ik het poeder in een lege capsule doen (heb wel capsules liggen waar groene thee extract in zit die ik eruit zou kunnen halen) ?
Hopelijk kan iemand mij hier wat duidelijkheid scheppen.
Nou las ik ook dat het oraal kan, maar wat is dan de beste manier? Moet ik het een paar minuten onder mijn tong leggen? Moet ik het op mijn tong leggen en een slokje water nemen? Of moet ik het poeder in een lege capsule doen (heb wel capsules liggen waar groene thee extract in zit die ik eruit zou kunnen halen) ?
Hopelijk kan iemand mij hier wat duidelijkheid scheppen.