#1
Waarom?swekker45 zei:Spuiten is geen optie.
Waarom?swekker45 zei:En snuiven is niet verstandig.
Onder de tong leggen heeft geen zin. En is inderdaad ook heel smerig. Ik heb nog nooit keta geslikt, omdat het zonde is. En nog nooit rectaal, omdat ik dat ranzig vind. Maar dat zou je ook nog kunnen doen.swekker45 zei:Dus dan rest mij de vraag: als ik het toch oraal doe, kan ik dan beter steeds wat onder mijn tong leggen en opbouwen, of kan ik beter in 1x een capsule met 1 hoeveelheid keta innemen?
En brand mijn huid/vlees onder mijn tong niet stuk dan? Of is het puur de smaak die ranzig is?
Als je toch per se wilt slikken zou je kunnen beginnen 100 mg in een capsule te doen, om te kijken hoe je er op reageert. De kans dat je niets voelt, zit er dik in. Maar het is beter om voorzichtig te beginnen dan dat je je eerste keer gelijk te veel pakt.