Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer keta, niet nasaal

Eerste keer keta, niet nasaal

21 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
swekker45 zei:
Spuiten is geen optie.
Klik om te vergroten...
Waarom?

swekker45 zei:
En snuiven is niet verstandig.
Klik om te vergroten...
Waarom?

swekker45 zei:
Dus dan rest mij de vraag: als ik het toch oraal doe, kan ik dan beter steeds wat onder mijn tong leggen en opbouwen, of kan ik beter in 1x een capsule met 1 hoeveelheid keta innemen?

En brand mijn huid/vlees onder mijn tong niet stuk dan? Of is het puur de smaak die ranzig is?
Klik om te vergroten...
Onder de tong leggen heeft geen zin. En is inderdaad ook heel smerig. Ik heb nog nooit keta geslikt, omdat het zonde is. En nog nooit rectaal, omdat ik dat ranzig vind. Maar dat zou je ook nog kunnen doen.

Als je toch per se wilt slikken zou je kunnen beginnen 100 mg in een capsule te doen, om te kijken hoe je er op reageert. De kans dat je niets voelt, zit er dik in. Maar het is beter om voorzichtig te beginnen dan dat je je eerste keer gelijk te veel pakt.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou ja al het advies is duidelijk dan.

Snuiven niet doen gezien je daar geen zin in hebt.
Pluggen prima optie als je er voor wilt gaan en hele pure keta hebt.
Spuiten prima optie als je de ballen hebt en keta uit het flesje hebt
Oraal (slikken) slechtste optie qua dosering maar proberen als je er zin in hebt.

Veel plezier.

ps bedankt voor de interessante discussie over spuiten van keta heren :)

swekker45 zei:
Spuiten is geen optie. En snuiven is niet verstandig. Dus dan rest mij de vraag: als ik het toch oraal doe, kan ik dan beter steeds wat onder mijn tong leggen en opbouwen, of kan ik beter in 1x een capsule met 1 hoeveelheid keta innemen?

En brand mijn huid/vlees onder mijn tong niet stuk dan? Of is het puur de smaak die ranzig is?
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."