#1
Volgens mij moet je de capsules openen en de bolletjes dan fijn vijzelen of stampen om ze van hun waslaagje (?) te ontdoen inderdaad.
dus blijf ik daar maar van af.Indien het HBr-zout van dextromethorfan gebruikt wordt kunnen de broomionen broomvergiftiging veroorzaken. Verreweg de grootste oorzaak van doden door recreatief DXM-gebruik is echter niet de werkzame stof zelf, maar additieven in de hoestdrank zoals paracetamol of een antihistamine, welke bij hoge doseringen levensgevaarlijk zijn.
Dat klopt ja.Volgens mij moet je de capsules openen en de bolletjes dan fijn vijzelen of stampen om ze van hun waslaagje (?) te ontdoen inderdaad.
Gewoon met een pasje, of een pestle-and-mortar vermalen. Paar minuutjes werk maximaal. Ze gebruiken daar niet van die anti-crush gel die Amerikanen in opiaten stoppen.
Ik vond het nog verbazingwekkend leuk eigenlijk, heb het tot nu toe 2 keer gedaan. Ik zeg verbazingwekkend omdat je toch eigenlijk vooral altijd leest dat het voor tieners is die aan niks anders kunnen komen. Maar aangezien ik (bijna) alles wel een keer geprobeerd wil hebben, heb ik hier uiteindelijk toch maar een paar doosjes bij de apotheek gehaaldIs de ervaring de moeite @Psychedelibee ?
Ik wil uiteindelijk ook nog wel eens een hoge dissociatieve dosis proberen, maar dat lijkt me op DXM wel vrij belastend voor je lichaam. Het effect is zeker dissociatief, maar het heeft veel meer bijwerkingen dan bijvoorbeeld ketamine omdat het dus ook best flink op oa serotonine inwerkt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."