Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ik heb een hele nare ketamine ervaring gehad, ik heb dit al 3x meegemaakt en heb overal op internet gezocht maar niemand heeft het zoals mij gehad.. vandaar mijn verhaal. ik had zin in ketamine dus haalde een grammetje, ik lag in mn eentje op bed en mn ouders zaten beneden. De eerste paar lijntjes weet ik nog, ik voelde me goed en zat rustig muziek te luisteren. Vanaf mijn laatste lijntje (bleek niet mijn laatste lijntje te zijn geweest) weet ik helemaal niks meer. ik heb me laten vertellen dat ik hele rare bewegingen heb gemaakt, heel erg heb lopen brabbelen etc. Toen ik wakker werd zat ik op de rand van mijn bed. ik weet niks meer van wat ik heb gedaan, maar ik heb blijkbaar heel veel geluid gemaakt en ben overal door het huis heen gelopen.. Wat heb ik nu meegemaakt? was dit een K-Hole? hoezo weet ik niks meer?"
"Bedankt voor je reactie, ik dacht ook dat ik dan niet meer kon bewegen. Maar dat kon ik dus blijkbaar wel."
"Roze olifant zei: Het klinkt toch als een overdosis ketamine. Ook al is de reactie wat atypisch. Weet je hoe zuiver je ketamine was en hoeveel je precies in totaal binnen had? Volgende keer wat rustiger doseren. Je wil niet out gaan in je eentje en het is zonde van je ervaring. Klik om te vergroten... de zuiverheid weet ik niet, verder heb ik best een hoge tolerantie. Ik had 1 gram gehaald, toen ik wakker werd was alles op."