Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine laten testen, bijzonder uitslag?

Ketamine laten testen, bijzonder uitslag?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TheKetamineMasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goenavund allemaal!

Ik heb laatst weer wat ketamine gehaald, en heb daarvan wat naar een testcentrum gebracht. Nou is de uitslag: 59% Ketamine & 11% Cafeïne. Zelf nog nooit gehoord dat ketamine al eens is versneden met cafeïne, jullie? Als ik een sleutelpuntje van deze keta neem slaat 'ie in als een bom maar hij is ook zo weer weg. Ik kan er aardig vaag van worden maar vind het wel apart. Ik heb de "versneden" ketamine namelijk gekregen als 1 brok (dus niet allemaal kleine brokken of naaldjes). Ten eerste heb je een hamer nodig om 't brokje in kleinere stukken te krijgen, en als je het helemaal fijn maakt, gaat het heel erg lijken op een soort poeder. Normaal gesproken ben ik kristallen gewend, maar dit? Ik weet niet echt of ik dit nou goede ketamine moet noemen of niet. Puur omdat, als je het fijn stampt, het gelijk van een grote brok naar een soort poeder gaat. Ik vind het erg vaag dat ik het als een soort steen in een zakje kreeg, en dat het aardig versneden is. Wat zeggen/vinden jullie hiervan?

Ik heb aardig wat ketamine in m'n leven op, maar deze ketamine valt toch wel op. Ik ben erg benieuwd!

Gegroet,

The Ketamine Master.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
11% caffeine is niet al teveel.
Als je een grametje weg werkt dan heb je ong even veel als 1 kopje koffie dus dit zal niet al teveel invloed hebben.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Brok of poeder, om het even, geeft geen uitsluitsel dat je keta puur is. Zelfde met coke, je kan een dikke brok hebben die maar 20% coke bevat en de rest versnijdingsmiddelen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daarom vind ik het altijd wel fijn als ik staafjes heb zonder poeder. Licht van de telefoon erop en je weet toch wel dat er iig geen poeder zoals cafeïne in zit.
Hoeft niet te betekenen dat het de beste keta is.
Maar je kan wel zien dat er niet van alles is bij gegooit.

Ketamine is ook de enige drugs waar ik met het blote oog dus aan kan zien of het wat is.
Heb wel eens een dealer gehad die met een zakje poeder kwam aanzetten dan koop ik het ook gewoon niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."