Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goenavund allemaal! Ik heb laatst weer wat ketamine gehaald, en heb daarvan wat naar een testcentrum gebracht. Nou is de uitslag: 59% Ketamine & 11% Cafeïne. Zelf nog nooit gehoord dat ketamine al eens is versneden met cafeïne, jullie? Als ik een sleutelpuntje van deze keta neem slaat 'ie in als een bom maar hij is ook zo weer weg. Ik kan er aardig vaag van worden maar vind het wel apart. Ik heb de "versneden" ketamine namelijk gekregen als 1 brok (dus niet allemaal kleine brokken of naaldjes). Ten eerste heb je een hamer nodig om 't brokje in kleinere stukken te krijgen, en als je het helemaal fijn maakt, gaat het heel erg lijken op een soort poeder. Normaal gesproken ben ik kristallen gewend, maar dit? Ik weet niet echt of ik dit nou goede ketamine moet noemen of niet. Puur omdat, als je het fijn stampt, het gelijk van een grote brok naar een soort poeder gaat. Ik vind het erg vaag dat ik het als een soort steen in een zakje kreeg, en dat het aardig versneden is. Wat zeggen/vinden jullie hiervan? Ik heb aardig wat ketamine in m'n leven op, maar deze ketamine valt toch wel op. Ik ben erg benieuwd! Gegroet, The Ketamine Master."