#1
Ik heb wel een keer zwaar getript op ketamine in bed met m'n koptelefoon op. Ik kwam echt in een soort digital space terecht waarin ik helemaal als soort van zwevend op de muziek doorheen werd gevoerd. Geen idee of de muziek per se echt beter werd, maar het werd wel onderdeel van een multisensorische totaalbeleving. Ik zat er hélemaal in. Een tripje om niet snel te vergeten.