Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet slapen

Niet slapen

30 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blauweaap zei:
Want slapen laat je je de volgende dag ook gwn 100x beter voelen dan doorhalen.
Klik om te vergroten...
Niet altijd waar. Ik heb al magische nachten beleefd, met fantastische dagen daarna, zonder slaap. Had ik dan beter een benzo genomen of hardnekkig proberen slapen? Mijn verstand zegt van wel, maar mijn herinneringen zeggen iets geheel anders.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tja kiezen of delen. Als je niet te vaak stimulerende middelen gebruikt kan een benzo daarbij om te slapen geen kwaad. Als je elke week aan de pep zit is het een ander verhaal uiteraard. Maar in dat geval moet je je niet alleen om de benzo's druk maken.
Blauweaap zei:
Zodra je benzos gaat gebruiken na drugs gebruik om te kunnen slapen gaat dit een gewoonte worden. Tis gewoon makkelijk en als je het voor de hand hebt liggen. Beter als 86uur na het plafond te staren en te denken hoe graag je dood wilt. Dus ja 90% die dit zo doet gaat dr volgende keren als ze niet kunnen slapen een benzo poppen.
Klik om te vergroten...
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
geflipt zei:
Drugs worden vaak 's avonds en 's nachts gebruikt. Je kan inderdaad ook gewoon een beetje gezond verstand gebruiken en een alarmpje zetten wanneer je je laatste pil of lijn neemt. Works for me! Trouwens, je slaapt niet per sé even goed met een benzo op. Je slaap is artificiëel. Plus, het is zo lekker makkelijk... In mijn beginjaren bestond het niet. Dan was het doorgaan of een jointje roken...
Klik om te vergroten...
Ik voel me beter als ik slaap op een benzo dan een nachtje doorhaal. Ookal is het geen kwalitatieve goede slaap maar dan voel ik me alsnog frisser en beter dan dat ik mezelf niet plat gooi.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
khebbet overwogen.. om voor het eerst clonazolam te gebruiken vanochtend..
maar toch weer van afgezien.
ben er nog steeds lol.. kost wel wat wilskracht.
was wel een uitzondering, 's nachts gebruiken.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gympie zei:
khebbet overwogen.. om voor het eerst clonazolam te gebruiken vanochtend..
maar toch weer van afgezien.
ben er nog steeds lol.. kost wel wat wilskracht.
was wel een uitzondering, 's nachts gebruiken.
Klik om te vergroten...
Maar het heeft wel iets magisch, niet?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
geflipt zei:
Maar het heeft wel iets magisch, niet?
Klik om te vergroten...
zeeeeker!.. ik gebruikte tot vorig jaar zelden tot nooit overdag..
't moest ook heimelijk..wie belt er nou 's nachts etc.
nu ben ik er ook richting mijn omgeving opener over

en 't is gewoon 'gezonder' overdag en 's avonds slapen.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gympie zei:
zeeeeker!.. ik gebruikte tot vorig jaar zelden tot nooit overdag..
't moest ook heimelijk..wie belt er nou 's nachts etc.
nu ben ik er ook richting mijn omgeving opener over

en 't is gewoon 'gezonder' overdag en 's avonds slapen.
Klik om te vergroten...
Voor mij is dat dan meestal avond, ipv overdag.
De dag die eindigt, het laatste berichtje gestuurd,...
Maar de nacht, die houd ik ook het meest om te slapen, naarmate ik ouder word.

(buiten dan die 6-APB, dat wordt een late nacht, OF een vroege start!)
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blauweaap zei:
Touché maar niet kunnen slapen is zwaar kut en vooral al als de kater ellende al begint op te spelen. Je chagi word dat je niet kan pitten dan ga je zeker naar die benzo grijpen als ze langs ze in je laatje liggen. Want slapen laat je je de volgende dag ook gwn 100x beter voelen dan doorhalen.
Klik om te vergroten...
mee eens .
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blauweaap zei:
Touché maar niet kunnen slapen is zwaar kut en vooral al als de kater ellende al begint op te spelen. Je chagi word dat je niet kan pitten dan ga je zeker naar die benzo grijpen als ze langs ze in je laatje liggen. Want slapen laat je je de volgende dag ook gwn 100x beter voelen dan doorhalen.
Klik om te vergroten...
heb ook 25 jaar geblowd maar nu word ik para van het schijnt vaker voor te komen
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat heeft bijna iedereen die doorhaalt met drugs op. Keta bij jouw, ik heb dat vooral met speed of coke.
Het is de bijwerking die je krijgt als je je laatste ding opmaakt.
Nergens om je zorgen over te maken, doe je dit wel dan veroorzaak je paniek klachtjes bij je zelf en dat is nergens voor nodig! Ga er vanuit dat je nu niet gelijk kan slapen en dat dat wel een dag kan duren. Daarom kan je beter t beste ervan maken... lekker chillen en jezelf een beetje vermaken!
Dat is wat bijna iedereen doet en dit hoort bij gebruik van lekkere middeltjes.
Dus bij de volgende keer gebruiken weet je nu hoe het afloopt :wink:
Doorhalen is topsport :grin:
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lijkt mij ook gewoon de nawerking te zijn. Kan lang duren. Bij mijn eerste keer had ik ook moeite met slapen.

Maar is het een probleem? Voel je je slecht de dag erna? Ik bedoel, als dit in volle paniek typt maak je je blijkbaar echt wel zorgen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."