Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketamine kramp !!!!

ketamine kramp !!!!

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
a
aaronvkLid
01-01-2024, 00:00
#1
vandaag dus wakker geworden met een k- kramp niet te geloven !! zweten trillen. en ik zag het bergje keta al liggen. ik dacht in mijn hoofd ik ga niks meer gebruiken. uiteindelijk werd de pijn zo verschrikkelijk dat ik kruipend naar mijn tafel ging om te snuiven zodat de pijn weg ging !. het enige wat ik nog dacht was. ik wil rust . uiteindelijk trok de pijn weg met het gevoel dat mijn lichaam helemaal kapot was. ik ben uit eindelijk in een warm bad gaan zitten en daar in slaap gevallen en werd wakker omdat het water ineens koud was. toen ben ik naar mijn kamer gelopen en ben daar gaan liggen. met een enorm raar gevoel alsof ik gwn alles grijs en grauw zag. ik had ook geen emoties meer en voelde me echt leeg. btw heeeel veel water gedronken dat hielp wel. alleen het gaf echt een naar gevoel want ik moest het zo weer uit kotsen. maar alsnog in het erin gebleven. nu heb ik dus weer een andere ketamine vorm gepakt waarvan ik minder last krijg en daarmee ben ik nu aan het afbouwen zodat de pijn draagbaar is en ik me alsnog normaal kan voelen..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je weet nog dat ik je al eerder adviseerde hè… Ik wil je echt de ellende besparen die ik gehad heb een jaar lang met Ketamine krampen, mijn blaas en alle ziekenhuis bezoeken… Tot op de dag van vandaag is het nog gevoelig op sommige dagen en ik ben bijna 500 dagen clean…

Echt jongen, stop nu het nog kan. 😢

De pijn gaat alleen draagbaar zijn als je stopt. Niet als je wisselt van Ketamine
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet niet precies waar je nu naar opzoek bent, ik weet hoe moeilijk het is om los te komen van Ketamine maar alsjeblieft neem deze signalen van je lichaam heel serieus… Als je wil praten of het moeilijk hebt mag je me altijd een berichtje sturen. Ik kan je er alles over vertellen als je daar behoefte aan hebt of even je ei kwijt wil. Maar je lichaam is zoveel meer waard dan dat hoopje wit kut poeder.

De lol is er allang vanaf… Toch?
a
aaronvkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Ik weet niet precies waar je nu naar opzoek bent, ik weet hoe moeilijk het is om los te komen van Ketamine maar alsjeblieft neem deze signalen van je lichaam heel serieus… Als je wil praten of het moeilijk hebt mag je me altijd een berichtje sturen. Ik kan je er alles over vertellen als je daar behoefte aan hebt of even je ei kwijt wil. Maar je lichaam is zoveel meer waard dan dat hoopje wit kut poeder.

De lol is er allang vanaf… Toch?
Klik om te vergroten...
klopt je hebt gelijk. ik ben er nu ook al 4 dagen mee gestopt. ik heb me rekening laten beheren door iemand anders waardoor ik nu niks meer kan halen zonder dat er iets van gezien word. ik heb vandaag wel weer 3 gram gebruikt. maar ik ben op de rit
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je gisteren 3 gram gebruikt hebt, ben je geen 4 dagen gestopt, toch? :wink: Let erop dat je eerlijk tov jezelf blijft. Stop ermee en wees je bewust vd. excuses die je tov jezelf gebruikt. Je mag het van jezelf niet tolereren dat je jezelf voor de gek houdt. Je hebt maar 1 lichaam.

Als je zou merken dat je blijft hervallen in oude gewoontes, aarzel dan niet om professionele hulp in te schakelen. Blijven gebruiken terwijl je gezondheid er duidelijk onder lijdt is een kenmerk van verslaving.

Succes!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik het zo hoor, maar dat is misschien een bittere pil, is het beter om nu gewoon helemaal te stoppen. Desnoods even vrij nemen van werk/je terugtrekken/whatever er nodig is.

Je lichaam is aan het herstellen. Voor zover ik weet, ga je hier niet dood aan aangezien ketamine niet lichamelijk verslavend is. Maakt het niet minder naar, maar het helpt om tegen jezelf te zeggen dat je hier even doorheen moet bijten. Heel goed dat je je geld al laat beheren. Kan je ook met iemand praten in je omgeving als het moeilijk gaat?
a
aaronvkLid
01-01-2024, 00:00
#7
MaddMonkey zei:
Als ik het zo hoor, maar dat is misschien een bittere pil, is het beter om nu gewoon helemaal te stoppen. Desnoods even vrij nemen van werk/je terugtrekken/whatever er nodig is.

Je lichaam is aan het herstellen. Voor zover ik weet, ga je hier niet dood aan aangezien ketamine niet lichamelijk verslavend is. Maakt het niet minder naar, maar het helpt om tegen jezelf te zeggen dat je hier even doorheen moet bijten. Heel goed dat je je geld al laat beheren. Kan je ook met iemand praten in je omgeving als het moeilijk gaat?
Klik om te vergroten...
ja dat wel ben er al mee bezig
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Succes.

Ik heb Keta maar twee gekeer gebruikt, het was zeker de eerste keer geweldig, maar zal het toch nooit meer doen, de balans tussen meer dan genoeg en net te veel is me gewoon veel te lastig. Omdat ik weet wat het met je doet als je er te veel van neemt. Ben er echt bang voor.
L
LalalandLid
01-01-2024, 00:00
#9
toen ik dat had hielp een hete kruik en hete thee drinken het beste, en tis al ff geleden maar gaviscon of omeprazol (niet te lang of te vaak doen ook) en gezond eten, gezonde bacteriën binnen krijgen dmv bijv. yoghurt of een probiotica supplement

en stoppen met keta, ik ben nu bijna 2 jaar gestopt en heb nog dagelijks last en spijt :/
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Zandman zei:
Ketamine is een ware verwoester van je oooo zoooo belangrijke blaas...
Ik weet overigens niet, of dit ook geldt voor 2fdck.
Wie kan daar iets meer over zeggen?
Klik om te vergroten...
Ja. Ook schadelijk. Vaak in mindere mate omdat je er minder van nodig hebt. Maar zodra je verslaafd bent en ook veel daarvan weg snuift of slikt, net zo schadelijk.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aaaa. Om dit in de stijl van wijlen drs. P te zeggen, zeg ik nu
Terwijl de wolven mij verslinden denk ik dat is pech....
Omsk dat is een mooie stad maar net iets te ver weg. De facto:

Jammer, dat de 2fdck net zo slecht voor je is, dan de echte ketamine....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ketamine is een ware verwoester van je oooo zoooo belangrijke blaas...
Ik weet overigens niet, of dit ook geldt voor 2fdck.
Wie kan daar iets meer over zeggen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."