Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZeurend gevoel blaas

Zeurend gevoel blaas

42 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zwartekat zei:
Ga ze dan gewoon al bestellen dat ik ze zeker maandag heb 😊
Klik om te vergroten...
Goed zo, knap dat je het zo serieus oppakt! 🙌🏻
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Btw! Het ziekenhuis waar ik heen ging, daar was ik destijds het enige Ketamine geval op de Urologie.

Het was voor mij en ook het ziekenhuis een enorme uitdaging om dit aan te pakken.

Zelf ben ik heel erg van het dingen uitzoeken, zoveel mogelijk informatie vergaren voor mezelf en beter worden als er iets mis is.

Na lang onderzoeken kwam ik op die Pumpkin Seed Oil capsules. Veel onderzoek naar gedaan en blijkbaar is dit ontzettend gunstig voor blaas klachten.

Zelfs zo nuttig dat ik destijds een bedankje van de afdeling Urologie kreeg dat ze nu hun patiënten ook de capsules aansmeren.

Helaas kreeg ik wel het nieuws ook dat er na mijn lange traject daar, nog tientallen andere jongeren binnen kwamen met hetzelfde probleem maar doordat ik een soort “proef” persoon die was kwa behandelingen weten ze nu precies wat te doen.

Dus mijn ellende is het voor een ander zeker waard geweest.

Hou je ons up to date? 🙏🏻
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Btw! Het ziekenhuis waar ik heen ging, daar was ik destijds het enige Ketamine geval op de Urologie.

Het was voor mij en ook het ziekenhuis een enorme uitdaging om dit aan te pakken.

Zelf ben ik heel erg van het dingen uitzoeken, zoveel mogelijk informatie vergaren voor mezelf en beter worden als er iets mis is.

Na lang onderzoeken kwam ik op die Pumpkin Seed Oil capsules. Veel onderzoek naar gedaan en blijkbaar is dit ontzettend gunstig voor blaas klachten.

Zelfs zo nuttig dat ik destijds een bedankje van de afdeling Urologie kreeg dat ze nu hun patiënten ook de capsules aansmeren.

Helaas kreeg ik wel het nieuws ook dat er na mijn lange traject daar, nog tientallen andere jongeren binnen kwamen met hetzelfde probleem maar doordat ik een soort “proef” persoon die was kwa behandelingen weten ze nu precies wat te doen.

Dus mijn ellende is het voor een ander zeker waard geweest.

Hou je ons up to date? 🙏🏻
Klik om te vergroten...

Bedankt om fotos te sturen van de vitamines die je neemt!

En mijn uroloog weet er zelf denk ik ook niet veel over hahah, ik ben blijkbaar een van haar eerste gevallen maar ze werkt gelukkig wel samen met anderen (die er wel al ervaring mee hebben gelukkig)

Ben nog steeds aan het wachten op een antwoord van het labo momenteel van wanneer ze plas hadden afgenomen. Ik hoop dat ik deze week een antwoord krijg dat ik dan misschien nog wat meer weet. Dan ga ik nog een afspraak in te plannen met haar om die PTNS behandelingen eens te bespreken of dit zou kunnen helpen
Maar heb naar dat ziekenhuis ook al een mail gestuurd zoals ik zei dus normaal zou ik daar in de

En dat zeker.. is zeker niet leuk geweest voor jou maar ik denk dat je er veel voldoening uit haalt aan te weten dat je veel anderen helpt & zeker omdat het zelf goed is gekomen bij jou

en up to date hou ik jullie zeker! Ik moet zeggen dat het zeurend gevoel vandaag veel minder was dan andere dagen, had het zelfs niet door tot nu dat ik in mn bed lig hahaha
Maar het is sowieso wel met veel up & downs dus hopelijk blijft het even beter hahah
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zwartekat zei:
Bedankt om fotos te sturen van de vitamines die je neemt!

En mijn uroloog weet er zelf denk ik ook niet veel over hahah, ik ben blijkbaar een van haar eerste gevallen maar ze werkt gelukkig wel samen met anderen (die er wel al ervaring mee hebben gelukkig)

Ben nog steeds aan het wachten op een antwoord van het labo momenteel van wanneer ze plas hadden afgenomen. Ik hoop dat ik deze week een antwoord krijg dat ik dan misschien nog wat meer weet. Dan ga ik nog een afspraak in te plannen met haar om die PTNS behandelingen eens te bespreken of dit zou kunnen helpen
Maar heb naar dat ziekenhuis ook al een mail gestuurd zoals ik zei dus normaal zou ik daar in de

En dat zeker.. is zeker niet leuk geweest voor jou maar ik denk dat je er veel voldoening uit haalt aan te weten dat je veel anderen helpt & zeker omdat het zelf goed is gekomen bij jou

en up to date hou ik jullie zeker! Ik moet zeggen dat het zeurend gevoel vandaag veel minder was dan andere dagen, had het zelfs niet door tot nu dat ik in mn bed lig hahaha
Maar het is sowieso wel met veel up & downs dus hopelijk blijft het even beter hahah
Klik om te vergroten...
Uit je plas gaat niets komen helaas. Bij iedere Ket gebruiker komt daar niets uit… Tenzij je een ontsteking hebt, buitenom je Ket gebruik.

Dat is ook meteen het klote ervan. De testen komen “positief” terug waardoor ze denken dat er niets met je aan de hand is.

Echt voor jezelf opkomen!

Genezen gaat idd met ups en downs.

De mogelijkheden zijn blaasspoelingen of PTNS. Ligt aan je situatie
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met een beetje geluk kan het zeurende gevoel nog weggaan. Drink ook voldoende groene thee & cranberry sap. Doorspoelen die blaas! Tot je er gek van wordt 😊
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Met een beetje geluk kan het zeurende gevoel nog weggaan. Drink ook voldoende groene thee & cranberry sap. Doorspoelen die blaas! Tot je er gek van wordt 😊
Klik om te vergroten...
Bedoel je ooit nog weggaan of zo snel mogelijk? 😅
Doorspoelen ben ik al even mee bezig ook hahaha
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Uit je plas gaat niets komen helaas. Bij iedere Ket gebruiker komt daar niets uit… Tenzij je een ontsteking hebt, buitenom je Ket gebruik.

Dat is ook meteen het klote ervan. De testen komen “positief” terug waardoor ze denken dat er niets met je aan de hand is.

Echt voor jezelf opkomen!

Genezen gaat idd met ups en downs.

De mogelijkheden zijn blaasspoelingen of PTNS. Ligt aan je situatie
Klik om te vergroten...
Zal wel ook al blij zijn om te horen dat het geen ontsteking zou zijn, daar ben ik echt het meest bang voor..
En hopelijk zo snel mogelijk meer ups dan downs hahaha
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zwartekat zei:
Bedoel je ooit nog weggaan of zo snel mogelijk? 😅
Doorspoelen ben ik al even mee bezig ook hahaha
Klik om te vergroten...
Dat zeurende gevoel duurde het echt wel een lange tijd bij mij.

Iedere beweging deed zeer, lopen, zitten, plassen

Maar heb echt nooit meer een zeurende blaas. Dus er is echt hoop! Ik geloof dat de mijne er erger aan toe was dan de jouwe als ik het zo hoor. Dus probeer je niet te gek te maken met negatieve verhalen. Was ik ook obsessief mee bezig toen… Maakte mezelf helemaal gek.

Daarom vind ik het nu belangrijk om ook een positief einde te kunnen delen!
Zwartekat zei:
Zal wel ook al blij zijn om te horen dat het geen ontsteking zou zijn, daar ben ik echt het meest bang voor..
En hopelijk zo snel mogelijk meer ups dan downs hahaha
Klik om te vergroten...
Je kan mini wondjes in je blaas hebben nu. Omdat Ket echt bijtend is voor je blaas… Maar dat hoeft geen blijvende schade te zijn.

Als je wel grote ontstekingen hebt, ben je eerder de lul. Dan vormt je blaas enorme littekens waardoor deze niet meer kan rekken en steeds minder volume plas kan ophouden.

Maar zo te horen is dit niet in jouw geval.

Ik kon niet eens 5 druppels plassen na het stoppen voor maanden. Nu weer 300-500 ml!
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Dat zeurende gevoel duurde het echt wel een lange tijd bij mij.

Iedere beweging deed zeer, lopen, zitten, plassen

Maar heb echt nooit meer een zeurende blaas. Dus er is echt hoop! Ik geloof dat de mijne er erger aan toe was dan de jouwe als ik het zo hoor. Dus probeer je niet te gek te maken met negatieve verhalen. Was ik ook obsessief mee bezig toen… Maakte mezelf helemaal gek.

Daarom vind ik het nu belangrijk om ook een positief einde te kunnen delen!

Je kan mini wondjes in je blaas hebben nu. Omdat Ket echt bijtend is voor je blaas… Maar dat hoeft geen blijvende schade te zijn.

Als je wel grote ontstekingen hebt, ben je eerder de lul. Dan vormt je blaas enorme littekens waardoor deze niet meer kan rekken en steeds minder volume plas kan ophouden.

Maar zo te horen is dit niet in jouw geval.

Ik kon niet eens 5 druppels plassen na het stoppen voor maanden. Nu weer 300-500 ml!
Klik om te vergroten...
Mijn blaas is er gelukkig zeker niet erger aan toe, het enige waar ik last van heb is dat gevoel en is ook zeker niet bij elke beweging
Ik kan nog redelijk normaal mijn leven lijden enkel met soms een irritant gevoel hahaha en heel zelden een lichte steek (wat gelukkig al even geleden is ook)

en ja de dingen die op het internet staan zijn zeker niet goed voor je mentale gezondheid als je al zo bang bent.., ben blij dat ik eindelijk positieve dingen kan horen hahaha

Grote ontstekingen heb ik ook zeker niet, heb 2x gehad dat ik echt niet kon plassen, ik sloeg helemaal in paniek en bleef gewoon water drinken maar het kwam er niet uit dus deed superveel pijn 😅 had dan ook al even redelijk wat gebruikt (en is ook al een jaar geleden dat het zo extreem was)
Ik stond toen echt op het punt van een ziekenwagen te bellen hahaha
Uiteindelijk was het de dag erna weer beter, dan gestopt voor een dag of 2 en erna weer beginnen gebruiken, snap niet waarom ik toen niet eens 2x nadacht 😅

Gelukkig is dat nu wel echt al lang niet meer zo, het aantal keer dat ik naar de wc moet is toch redelijk normaal hahah
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zwartekat zei:
Mijn blaas is er gelukkig zeker niet erger aan toe, het enige waar ik last van heb is dat gevoel en is ook zeker niet bij elke beweging
Ik kan nog redelijk normaal mijn leven lijden enkel met soms een irritant gevoel hahaha en heel zelden een lichte steek (wat gelukkig al even geleden is ook)

en ja de dingen die op het internet staan zijn zeker niet goed voor je mentale gezondheid als je al zo bang bent.., ben blij dat ik eindelijk positieve dingen kan horen hahaha

Grote ontstekingen heb ik ook zeker niet, heb 2x gehad dat ik echt niet kon plassen, ik sloeg helemaal in paniek en bleef gewoon water drmaar had dan ook al even redelijk wat gebruikt (en is ook al een jaar geleden dat het zo extreem was)
Ik stond toen echt op het punt van een ziekenwagen te bellen hahaha
Uiteindelijk was het de dag erna weer beter, dan gestopt voor een dag of 2 en erna weer beginnen gebruiken, snap niet waarom ik toen niet eens 2x nadacht 😅

Gelukkig is dat nu wel echt al lang niet meer zo, het aantal keer dat ik naar de wc moet is toch redelijk normaal hahah
Klik om te vergroten...
Komt helemaal goed met jou!

Ik zat op een gegeven moment aan 2 medicatie’s waardoor mijn aandrang zou moeten minderen. Ik kon op een gegeven moment helemaal niet meer plassen en bewegen en mijn blaas was bijna gescheurd. 🥴

Ik ben ook weleens terug gevallen, merk dat wel direct subtiel aan m’n blaas…
B
BigYLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Kom maar door
Klik om te vergroten...
(k krijg het volgende als ik op je profiel klik

Dit lid begrenst wie zijn/haar volledig profiel mag bekijken.
Klik om te vergroten...
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Komt helemaal goed met jou!

Ik zat op een gegeven moment aan 2 medicatie’s waardoor mijn aandrang zou moeten minderen. Ik kon op een gegeven moment helemaal niet meer plassen en bewegen en mijn blaas was bijna gescheurd. 🥴

Ik ben ook weleens terug gevallen, merk dat wel direct subtiel aan m’n blaas…
Klik om te vergroten...
Kan me echt niet voorstellen hoe het in jouw geval geweest moet zijn man, ik denk al dat mn blaas bijna scheurt soms maar het is blijkbaar allesbehalve zo erg 😅

& kan ik me wel voorstellen dat je blaas daar niks meer van moet weten.. Maar gelukkig ben je wel verstandig genoeg om er toch nog af te blijven
Een verslaving is sowieso moeilijk om af te raken dus eens hervallen is normaal, ik vind dat je sowieso extreem trots mag zijn op jezelf, zeker na wat je allemaal hebt moeten doorstaan!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zwartekat zei:
Kan me echt niet voorstellen hoe het in jouw geval geweest moet zijn man, ik denk al dat mn blaas bijna scheurt soms maar het is blijkbaar allesbehalve zo erg 😅

& kan ik me wel voorstellen dat je blaas daar niks meer van moet weten.. Maar gelukkig ben je wel verstandig genoeg om er toch nog af te blijven
Een verslaving is sowieso moeilijk om af te raken dus eens hervallen is normaal, ik vind dat je sowieso extreem trots mag zijn op jezelf, zeker na wat je allemaal hebt moeten doorstaan!
Klik om te vergroten...
Als het met mij goed gekomen is, dan met jou ook. Koppie omhoog. Als er iets is, stuur me een berichtje ja! Ik weet hoe je je voelt 🙏🏻
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kleine update;
heb sinds maandag niet echt last meer gehad van het zeurend gevoel in mn blaas (of toch heel subtiel)
Weet niet of het al door de supplementen komt die ik maandag ben beginnen nemen hahaha

Merk het nu enkel een beetje als ik wil gaan slapen, maar het is dan eerder het gevoel dat ik naar de wc moet wat ik ervoor nooit had
Soms moet ik nog 2x plassen voor ik effectief kan gaan slapen, niet dat het superdringend is maar ik kan niet slapen als ik het gevoel heb van ook maar een beetje naar de wc te moeten gaan hahaha
Ook als ik smorgens wakkerwordt is het eerste dat ik moet doen ook naar de wc gaan hahaha (En dit is echt begonnen sinds de supplementen
Weet niet of dit kan komen door de supplementen dat deze echt even alles doorspoelen? 😅 @Spyro
Heb wel niet echt het gevoel dat ik overdag meer naar de wc moet

Heb ondertussen ook antwoord gehad van het labo en in mn plas is inderdaad niks te vinden
Maar ben wel blij dat ik nu zeker ben dat er niks ontstoken is, is zeker al een pak van mn hart!
j
jonkotemmerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb ongeveer hetzelde probleem wanneer ik keta doe. ik heb het de laatste tijd dit probleem een beetje erger gehad omdat ik 8 gram gespreid heb gedaan over een periode van 7 dagen dit kwam omdat ik mezelf wou belonen omdat ik mijn opleiding heb afgerond en door deze omstandigheden begon op de laatste dag alles te branden.

gelukkig begon de de pijn af te nemen na een paar dagen en ben ik al een paar dagen nuchter van de ket maar de pijn in mijn blaas en plasbuizen en ondernieren bleef aan voor een paar dagen en nu drink ik veel koppen groene thee en dit helpt voor mij.

Ik zal eigenwijs blijven en keta blijven gebruiken maar ik neem nu wel veel meer pauze's door deze klachten.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#16
jonkotemmer zei:
Ik heb ongeveer hetzelde probleem wanneer ik keta doe. ik heb het de laatste tijd dit probleem een beetje erger gehad omdat ik 8 gram gespreid heb gedaan over een periode van 7 dagen dit kwam omdat ik mezelf wou belonen omdat ik mijn opleiding heb afgerond en door deze omstandigheden begon op de laatste dag alles te branden.

gelukkig begon de de pijn af te nemen na een paar dagen en ben ik al een paar dagen nuchter van de ket maar de pijn in mijn blaas en plasbuizen en ondernieren bleef aan voor een paar dagen en nu drink ik veel koppen groene thee en dit helpt voor mij.

Ik zal eigenwijs blijven en keta blijven gebruiken maar ik neem nu wel veel meer pauze's door deze klachten.
Klik om te vergroten...
Vervelend :( Je klachten worden erger en helser. Over een tijd kun je je huis niet meer uit, niet meer werken en heb je geen blaas meer. Heb je er al eens over nagedacht wanneer wel tijd voor stoppen is?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Wow als ik dit vluchtig las, je hoort ook pak minder over dergelijke K verslavingen, ivm andere drugs. Ik snoof vroeger wel eens K, maar ben totaal geen snuiver, dus was heeel sporadisch en was ook steeds dosis om in alcoholroes te komen, niets meer. Als ik dan lees 5-10gr/dag 😱 goed dat je daar al enige tijd vanaf bent @Spyro 👌 en @Zwartekat goed dat m'n je hier heeft kunnen bijstaan met goede raad en ervaringen delen. Ook goed dat je hebt ingegrepen en de onderzoeken niets slechts aantonen. Keep that spirit👌
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#18
jonkotemmer zei:
Ik heb ongeveer hetzelde probleem wanneer ik keta doe. ik heb het de laatste tijd dit probleem een beetje erger gehad omdat ik 8 gram gespreid heb gedaan over een periode van 7 dagen dit kwam omdat ik mezelf wou belonen omdat ik mijn opleiding heb afgerond en door deze omstandigheden begon op de laatste dag alles te branden.

gelukkig begon de de pijn af te nemen na een paar dagen en ben ik al een paar dagen nuchter van de ket maar de pijn in mijn blaas en plasbuizen en ondernieren bleef aan voor een paar dagen en nu drink ik veel koppen groene thee en dit helpt voor mij.

Ik zal eigenwijs blijven en keta blijven gebruiken maar ik neem nu wel veel meer pauze's door deze klachten.
Klik om te vergroten...
beter proberen stoppen ondaks het feit je veel pauzes neemt..
Ik nam ook enorm veel pauzes, minimum 2x per jaar meer dan een maand en nog steeds bleef ik hier last van hebben

ik ken nu ook al verschillende mensen die een blaasreconstructie hebben moeten laten doen of een zak aan hun been hebben omdat een reconstructie ook geen optie was
Zo wil je niet eindigen denk ik..

het stoppen is veel makkelijker dan je denkt! Ik ben nu al een maand clean en heb er zelfs geen zin meer in
Heb ook al elk weekend en soms door de week bij gebruikers gezeten & mensen die het mij aanboden omdat ze nog niet wisten dat ik gestopt was en het is echt helemaal niet zo moeilijk om het niet te doen
Gewoon even een klik maken in je hoofd!
Je lichaam gaat er niet van afkicken, het zit puur in je hoofd
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kan een ding zeggen in mijn leven heb ik gemertk dat je beter echt eten kan eten zoals verse groenten dan al die pillen meuk. Ik had ok allerlei pillen geslikt voor jaren. Heb me nooit beter gevoeld dan dat ik ECHT voedsel nuttig. Soms gaat er hier wel 500gram groente door in 1 dag
Er is ook nieuw bewijs dat amandelen extreem goed zijn voor pijnappeklier die talloze functies biedt voor lichaam en geest.

Overgewicht geeft ook snel problemen aan blaas btw, je kan ook nog iets proberen met brandnetel producten voor nieren/blaas
B
BigYLid
01-01-2024, 00:00
#20
@Spyro kan en mag ik je een PB sturen. Ik zit met eenzelfde probleem en zou graag de inname structuur van de sups willen weten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."