#1
Goed zo, knap dat je het zo serieus oppakt! 🙌🏻Ga ze dan gewoon al bestellen dat ik ze zeker maandag heb 😊
Goed zo, knap dat je het zo serieus oppakt! 🙌🏻Ga ze dan gewoon al bestellen dat ik ze zeker maandag heb 😊
Btw! Het ziekenhuis waar ik heen ging, daar was ik destijds het enige Ketamine geval op de Urologie.
Het was voor mij en ook het ziekenhuis een enorme uitdaging om dit aan te pakken.
Zelf ben ik heel erg van het dingen uitzoeken, zoveel mogelijk informatie vergaren voor mezelf en beter worden als er iets mis is.
Na lang onderzoeken kwam ik op die Pumpkin Seed Oil capsules. Veel onderzoek naar gedaan en blijkbaar is dit ontzettend gunstig voor blaas klachten.
Zelfs zo nuttig dat ik destijds een bedankje van de afdeling Urologie kreeg dat ze nu hun patiënten ook de capsules aansmeren.
Helaas kreeg ik wel het nieuws ook dat er na mijn lange traject daar, nog tientallen andere jongeren binnen kwamen met hetzelfde probleem maar doordat ik een soort “proef” persoon die was kwa behandelingen weten ze nu precies wat te doen.
Dus mijn ellende is het voor een ander zeker waard geweest.
Hou je ons up to date? 🙏🏻
Uit je plas gaat niets komen helaas. Bij iedere Ket gebruiker komt daar niets uit… Tenzij je een ontsteking hebt, buitenom je Ket gebruik.Bedankt om fotos te sturen van de vitamines die je neemt!
En mijn uroloog weet er zelf denk ik ook niet veel over hahah, ik ben blijkbaar een van haar eerste gevallen maar ze werkt gelukkig wel samen met anderen (die er wel al ervaring mee hebben gelukkig)
Ben nog steeds aan het wachten op een antwoord van het labo momenteel van wanneer ze plas hadden afgenomen. Ik hoop dat ik deze week een antwoord krijg dat ik dan misschien nog wat meer weet. Dan ga ik nog een afspraak in te plannen met haar om die PTNS behandelingen eens te bespreken of dit zou kunnen helpen
Maar heb naar dat ziekenhuis ook al een mail gestuurd zoals ik zei dus normaal zou ik daar in de
En dat zeker.. is zeker niet leuk geweest voor jou maar ik denk dat je er veel voldoening uit haalt aan te weten dat je veel anderen helpt & zeker omdat het zelf goed is gekomen bij jou
en up to date hou ik jullie zeker! Ik moet zeggen dat het zeurend gevoel vandaag veel minder was dan andere dagen, had het zelfs niet door tot nu dat ik in mn bed lig hahaha
Maar het is sowieso wel met veel up & downs dus hopelijk blijft het even beter hahah
Bedoel je ooit nog weggaan of zo snel mogelijk? 😅Met een beetje geluk kan het zeurende gevoel nog weggaan. Drink ook voldoende groene thee & cranberry sap. Doorspoelen die blaas! Tot je er gek van wordt 😊
Zal wel ook al blij zijn om te horen dat het geen ontsteking zou zijn, daar ben ik echt het meest bang voor..Uit je plas gaat niets komen helaas. Bij iedere Ket gebruiker komt daar niets uit… Tenzij je een ontsteking hebt, buitenom je Ket gebruik.
Dat is ook meteen het klote ervan. De testen komen “positief” terug waardoor ze denken dat er niets met je aan de hand is.
Echt voor jezelf opkomen!
Genezen gaat idd met ups en downs.
De mogelijkheden zijn blaasspoelingen of PTNS. Ligt aan je situatie
Dat zeurende gevoel duurde het echt wel een lange tijd bij mij.Bedoel je ooit nog weggaan of zo snel mogelijk? 😅
Doorspoelen ben ik al even mee bezig ook hahaha
Je kan mini wondjes in je blaas hebben nu. Omdat Ket echt bijtend is voor je blaas… Maar dat hoeft geen blijvende schade te zijn.Zal wel ook al blij zijn om te horen dat het geen ontsteking zou zijn, daar ben ik echt het meest bang voor..
En hopelijk zo snel mogelijk meer ups dan downs hahaha
Mijn blaas is er gelukkig zeker niet erger aan toe, het enige waar ik last van heb is dat gevoel en is ook zeker niet bij elke bewegingDat zeurende gevoel duurde het echt wel een lange tijd bij mij.
Iedere beweging deed zeer, lopen, zitten, plassen
Maar heb echt nooit meer een zeurende blaas. Dus er is echt hoop! Ik geloof dat de mijne er erger aan toe was dan de jouwe als ik het zo hoor. Dus probeer je niet te gek te maken met negatieve verhalen. Was ik ook obsessief mee bezig toen… Maakte mezelf helemaal gek.
Daarom vind ik het nu belangrijk om ook een positief einde te kunnen delen!
Je kan mini wondjes in je blaas hebben nu. Omdat Ket echt bijtend is voor je blaas… Maar dat hoeft geen blijvende schade te zijn.
Als je wel grote ontstekingen hebt, ben je eerder de lul. Dan vormt je blaas enorme littekens waardoor deze niet meer kan rekken en steeds minder volume plas kan ophouden.
Maar zo te horen is dit niet in jouw geval.
Ik kon niet eens 5 druppels plassen na het stoppen voor maanden. Nu weer 300-500 ml!
Komt helemaal goed met jou!Mijn blaas is er gelukkig zeker niet erger aan toe, het enige waar ik last van heb is dat gevoel en is ook zeker niet bij elke beweging
Ik kan nog redelijk normaal mijn leven lijden enkel met soms een irritant gevoel hahaha en heel zelden een lichte steek (wat gelukkig al even geleden is ook)
en ja de dingen die op het internet staan zijn zeker niet goed voor je mentale gezondheid als je al zo bang bent.., ben blij dat ik eindelijk positieve dingen kan horen hahaha
Grote ontstekingen heb ik ook zeker niet, heb 2x gehad dat ik echt niet kon plassen, ik sloeg helemaal in paniek en bleef gewoon water drmaar had dan ook al even redelijk wat gebruikt (en is ook al een jaar geleden dat het zo extreem was)
Ik stond toen echt op het punt van een ziekenwagen te bellen hahaha
Uiteindelijk was het de dag erna weer beter, dan gestopt voor een dag of 2 en erna weer beginnen gebruiken, snap niet waarom ik toen niet eens 2x nadacht 😅
Gelukkig is dat nu wel echt al lang niet meer zo, het aantal keer dat ik naar de wc moet is toch redelijk normaal hahah
(k krijg het volgende als ik op je profiel klikKom maar door
Dit lid begrenst wie zijn/haar volledig profiel mag bekijken.
Kan me echt niet voorstellen hoe het in jouw geval geweest moet zijn man, ik denk al dat mn blaas bijna scheurt soms maar het is blijkbaar allesbehalve zo erg 😅Komt helemaal goed met jou!
Ik zat op een gegeven moment aan 2 medicatie’s waardoor mijn aandrang zou moeten minderen. Ik kon op een gegeven moment helemaal niet meer plassen en bewegen en mijn blaas was bijna gescheurd. 🥴
Ik ben ook weleens terug gevallen, merk dat wel direct subtiel aan m’n blaas…
Als het met mij goed gekomen is, dan met jou ook. Koppie omhoog. Als er iets is, stuur me een berichtje ja! Ik weet hoe je je voelt 🙏🏻Kan me echt niet voorstellen hoe het in jouw geval geweest moet zijn man, ik denk al dat mn blaas bijna scheurt soms maar het is blijkbaar allesbehalve zo erg 😅
& kan ik me wel voorstellen dat je blaas daar niks meer van moet weten.. Maar gelukkig ben je wel verstandig genoeg om er toch nog af te blijven
Een verslaving is sowieso moeilijk om af te raken dus eens hervallen is normaal, ik vind dat je sowieso extreem trots mag zijn op jezelf, zeker na wat je allemaal hebt moeten doorstaan!
VervelendIk heb ongeveer hetzelde probleem wanneer ik keta doe. ik heb het de laatste tijd dit probleem een beetje erger gehad omdat ik 8 gram gespreid heb gedaan over een periode van 7 dagen dit kwam omdat ik mezelf wou belonen omdat ik mijn opleiding heb afgerond en door deze omstandigheden begon op de laatste dag alles te branden.
gelukkig begon de de pijn af te nemen na een paar dagen en ben ik al een paar dagen nuchter van de ket maar de pijn in mijn blaas en plasbuizen en ondernieren bleef aan voor een paar dagen en nu drink ik veel koppen groene thee en dit helpt voor mij.
Ik zal eigenwijs blijven en keta blijven gebruiken maar ik neem nu wel veel meer pauze's door deze klachten.
beter proberen stoppen ondaks het feit je veel pauzes neemt..Ik heb ongeveer hetzelde probleem wanneer ik keta doe. ik heb het de laatste tijd dit probleem een beetje erger gehad omdat ik 8 gram gespreid heb gedaan over een periode van 7 dagen dit kwam omdat ik mezelf wou belonen omdat ik mijn opleiding heb afgerond en door deze omstandigheden begon op de laatste dag alles te branden.
gelukkig begon de de pijn af te nemen na een paar dagen en ben ik al een paar dagen nuchter van de ket maar de pijn in mijn blaas en plasbuizen en ondernieren bleef aan voor een paar dagen en nu drink ik veel koppen groene thee en dit helpt voor mij.
Ik zal eigenwijs blijven en keta blijven gebruiken maar ik neem nu wel veel meer pauze's door deze klachten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."