Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoelang voordat negatieve effecten stoppen?

Hoelang voordat negatieve effecten stoppen?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat dit voor iedereen ander geldt en dat het ook van je algemene gesteldheid en de hoeveelheid afhangt.
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag beste mensen,

Ik vroeg me af hoelang de vervelende effecten van drugs bij jullie doorwerken. Want je kunt niet ontkennen dat die er niet zijn. We gaan wel even uit van 'normale' doseringen. Kijk maar wat jij normaal vind.

Ik zal beginnen,

Dronken van Alcohol

Als ik in mijn bed lig voel ik me heerlijk. Als ik wakker word voel ik me een beetje chagrijnig. Vreselijke nadorst. Als ik wat gegeten en gedronken heb voel ik me alweer redelijk normaal. Alleen alles gaat wat trager. 's Middags voel ik me weer helemaal de oude.

Stoned van Wiet

Ervaarde vroeger weinig negatieve effecten. Sliep heerlijk. Volgende dag een beetje duf meer niet. Ben nu al lange tijd gestopt met blowen.

Strak door XTC (mdma)

Het kut gevoel begint uiteraard zodra het is uitgewerkt, slapen gaat de ene keer wel goed de andere keer niet. Waar dat aan ligt weet ik ook niet. Als ik wakker wordt voel ik me een zombie, soms sta ik echt 10 minuten voor me uit te staren en dan bedenk ik me 'wat ben ik aan het doen' :confused: . Soms is dat wel leuk maar ik irriteer me aan dat leveloze kutgevoel. De 2e dag ben ik wel weer zo goed als de oude. Echt last van een dinsdagdip heb ik nooit.

Strak door Speed

Het valt me nooit echt op wanneer het precies uitwerkt. Voor me gevoel duurt het ook erg lang. Maar het is niet zo'n overheersend gevoel als MDMA gelukkig. Ik voel me ook meestal minder brak maar dan moet ik wel netjes slapen. Volgende dag heb ik wel een beetje spastische trekjes vooral met m'n handen en voeten, ik zit echt op de debielste manieren. Na 1 dag heb ik nergens meer last van.

Meer drugs ga ik voorlopig niet gebruiken :grin:
maar er zijn vast mensen die een langer lijstje kunnen maken :rolleyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
bij mij is wiet na 3 uur helemaal uitgewerkt, ook dat slome gare vermoeide gevoel. de hoofdpijn blijft tot ik naar bed ga

pillen speed en alcohol is na 2 keer goed slapen helemaal verdwenen, alcohol meestal eerder
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#4
jah wat Marla Singer zegt.
het hangt van persoon tot persoon af, kwaliteit van de drugs en de hoeveelheid,...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."