Dag beste mensen,
Ik vroeg me af hoelang de vervelende effecten van drugs bij jullie doorwerken. Want je kunt niet ontkennen dat die er niet zijn. We gaan wel even uit van 'normale' doseringen. Kijk maar wat jij normaal vind.
Ik zal beginnen,
Dronken van Alcohol
Als ik in mijn bed lig voel ik me heerlijk. Als ik wakker word voel ik me een beetje chagrijnig. Vreselijke nadorst. Als ik wat gegeten en gedronken heb voel ik me alweer redelijk normaal. Alleen alles gaat wat trager. 's Middags voel ik me weer helemaal de oude.
Stoned van Wiet
Ervaarde vroeger weinig negatieve effecten. Sliep heerlijk. Volgende dag een beetje duf meer niet. Ben nu al lange tijd gestopt met blowen.
Strak door XTC (mdma)
Het kut gevoel begint uiteraard zodra het is uitgewerkt, slapen gaat de ene keer wel goed de andere keer niet. Waar dat aan ligt weet ik ook niet. Als ik wakker wordt voel ik me een zombie, soms sta ik echt 10 minuten voor me uit te staren en dan bedenk ik me 'wat ben ik aan het doen'
![:confused:]()
. Soms is dat wel leuk maar ik irriteer me aan dat leveloze kutgevoel. De 2e dag ben ik wel weer zo goed als de oude. Echt last van een dinsdagdip heb ik nooit.
Strak door Speed
Het valt me nooit echt op wanneer het precies uitwerkt. Voor me gevoel duurt het ook erg lang. Maar het is niet zo'n overheersend gevoel als MDMA gelukkig. Ik voel me ook meestal minder brak maar dan moet ik wel netjes slapen. Volgende dag heb ik wel een beetje spastische trekjes vooral met m'n handen en voeten, ik zit echt op de debielste manieren. Na 1 dag heb ik nergens meer last van.
Meer drugs ga ik voorlopig niet gebruiken
maar er zijn vast mensen die een langer lijstje kunnen maken
