Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag (strafblad)

Vraag (strafblad)

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
ssj4kakkarotLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mensen ,

Ik weet niet of hier mensen zijn die mij meschien verder kunnen helpen? Mij vraag is ik ben in december aangehouden met 5 xtc pillen. Ik heb daarvoor snelrecht gekregen.De boete bedraagde 380 euro.Ik heb de boete gelijk betaalt maar nu is me vraag heb ik nou een strafblad of niet?? De eene zegt van niet de andere wel weer.Ik heb namelijk binnekort keuringen voor het leger en ik vraag me nou af of ik het moet zeggen of niet over die pillen heeft iemand er ervaring mee?? of weet er wat over? Vertel het dan asjeblieft want dan weet ik wat me te wachten staat.

mvg
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, je hebt een strafblad maar ik zou het niet zeggen als je gekeurd wordt. De kans is groot dat ze het niet checken. Iemand moet een handmatige handeling verrichten en de kans dat dat uit laksheid niet gebeurt is groot.

Veel succes met kogels en bermbomscherven opvangen als je bij het kanonnenvlees mag gaan dienen. Lees je alvast in over het post traumatisch stress syndroom zou ik zeggen.
s
ssj4kakkarotLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thats life
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yep je hebt een strafblad en je wordt gescand (in het leger gebeurd dat zeker weten).
Je kan je baan als soldaat vrees ik vergeten, sorry maar het is de waarheid
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#5
Grote kans dat ze het wel checken, toen ik voor de keuring ging hadden ze een mooie uitdraai van al het contact wat ik ooit met de politie heb gehad, ook positief contact zoals aangiften en meldingen over overlast. Uit eindelijk afgekeurd omdat ik in het jaar voor de keuring 1 keer had geblowd.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ga niet bij Defensie maar meld je op 1 van deze punten aan:

En zingen maar!

[youtube]Cw-qI-aSg-I[/youtube]
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Inderdaad de kans is groot dat je er niet doorheen komt. Maar waarom niet proberen? wie weet , Niet geschoten is altijd mis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."