Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen , Ik weet niet of hier mensen zijn die mij meschien verder kunnen helpen? Mij vraag is ik ben in december aangehouden met 5 xtc pillen. Ik heb daarvoor snelrecht gekregen.De boete bedraagde 380 euro.Ik heb de boete gelijk betaalt maar nu is me vraag heb ik nou een strafblad of niet?? De eene zegt van niet de andere wel weer.Ik heb namelijk binnekort keuringen voor het leger en ik vraag me nou af of ik het moet zeggen of niet over die pillen heeft iemand er ervaring mee?? of weet er wat over? Vertel het dan asjeblieft want dan weet ik wat me te wachten staat. mvg"
"Thats life"
"Hey mensen ik had een vraag over een witte pil met een vraagteken erop. ik kan nergens info erover vinden weet iemand er wat over of heeft een link voor me?? op pillreports kan ik ook niks vinden please vertel me je ervaring. bedankt"