Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke Drugs Zou Ik?

Welke Drugs Zou Ik?

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
LSD is niet extreem, paddo's zijn mindfuckeriger, vooral op hogere dosissen. Een lage dosis LSD is mild, vrolijk, kleurrijk. 50 Microgram bijvoorbeeld. De extreme kant kan je idd beleven als je 200+ mics naar binnen werkt, maar op 50 microgram blijf je bijna "nuchter", alleen dat je "leuk associatief denkt", patroontjes ziet verschijnen en dingen ziet "ademen". Dat nuchter wel onder aanhalingstekens, want juist als je dan nuchter zou MOETEN doen kan je het niet, maar in een goede omgeving is 50 microgram LSD echt zelfs voor een beginner goed te doen.

Half bakje truffels is ook een optie - maar ikzelf vind LSD op lage dosissen mentaal een stuk makkelijker, minder raar, minder mentaal en meer visueel.

Trouwens, heb je ooit een psychose gehad, of heb je iemand in de familie die schizotypische/schizofrene/schizofreniforme/schizoaffectieve stoornis heeft, kan je het beter niet doen.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flashbacks kan je krijgen van LSD, maar die houden meestal niet lang aan, en komen *DENK IK* meer voor naarmate je het meer gebruikt en in hogere dosissen, ik denk dat je als 1 keer 50 microgram LSD neemt dat je er niet veel last van zult hebben, maar dit verschilt per persoon denk ik. 50µg LSD kan op zich geen kwaad denk ik.. denk ik..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."