#1
LSD is niet extreem, paddo's zijn mindfuckeriger, vooral op hogere dosissen. Een lage dosis LSD is mild, vrolijk, kleurrijk. 50 Microgram bijvoorbeeld. De extreme kant kan je idd beleven als je 200+ mics naar binnen werkt, maar op 50 microgram blijf je bijna "nuchter", alleen dat je "leuk associatief denkt", patroontjes ziet verschijnen en dingen ziet "ademen". Dat nuchter wel onder aanhalingstekens, want juist als je dan nuchter zou MOETEN doen kan je het niet, maar in een goede omgeving is 50 microgram LSD echt zelfs voor een beginner goed te doen.
Half bakje truffels is ook een optie - maar ikzelf vind LSD op lage dosissen mentaal een stuk makkelijker, minder raar, minder mentaal en meer visueel.
Trouwens, heb je ooit een psychose gehad, of heb je iemand in de familie die schizotypische/schizofrene/schizofreniforme/schizoaffectieve stoornis heeft, kan je het beter niet doen.
Half bakje truffels is ook een optie - maar ikzelf vind LSD op lage dosissen mentaal een stuk makkelijker, minder raar, minder mentaal en meer visueel.
Trouwens, heb je ooit een psychose gehad, of heb je iemand in de familie die schizotypische/schizofrene/schizofreniforme/schizoaffectieve stoornis heeft, kan je het beter niet doen.