Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsredbull

redbull

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
:confused: Dan krijgen we straks ook illegale energie-drank-kwekerijen ?
Gaan we dan niet meer naar het station voor een witje of een bruintje maar voor een Red-Bull ?

Nea, lijkt me sterk dat dit verboden word. hoogstens meer belasting ( zoals bij sigaretten, ben naam kwijt ) Maar een verbod zou zwaar te ver gaan .
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beanhead zei:
Dubz zei:
Red bull.
Klik om te vergroten...

:confused:

Ik snap niet waarom mensen dan gewoon geen speed kopen. De comedown van zoveel caffeine moet allesbehalve aangenaam geweest zijn.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik uit principe geen speed. Althans, niet bewust. Heb het wel eens in XTC pilletjes gehad, vandaar dat ik weet hoe het voelt, maar verder probeer ik speed te vermijden.

Van een comedown heb ik eigenlijk heel weinig gemerkt, heb toen bijna 24 uur aan een stuk geslapen, dus ik denk dat het allemaal wel weer uit m'n lichaam was toen ik weer wakker werd.

Als ik het geweten had dat red bull zoiets zou kunnen veroorzaken had ik het misschien wel wat rustiger aan gedaan, maar achteraf gezien vond ik het wel grappig. Alleen toen ik er midden in zat vroeg ik me echt af wat er nog zou gaan gebeuren.

Vandaar dat ik red bull misschien ook zo lekker vind, het geeft me een beetje dat heel kort durende amfetamine-gevoel.
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dubz zei:
Ik gebruik uit principe geen speed. Althans, niet bewust.
Klik om te vergroten...
nog met speciale redenen?
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klaara zei:
Dubz zei:
Ik gebruik uit principe geen speed. Althans, niet bewust.
Klik om te vergroten...
nog met speciale redenen?
Klik om te vergroten...
Ja.

Heb ik al meerdere vrienden 'verloren' door dat spul. Heb van heel dichtbij mogen ervaren wat amfetaminepsychoses zijn, etc.. Een aantal ervan zitten nu (jaren later) nog in een gesloten inrichting of zijn verdwenen van de aardbol (niemand die er ooit meer iets van gehoord heeft).

Nu zal je zoiets hebben van 'dont blame the drugs', en dat doe ik dan ook niet.

Het komt er op neer dat ik mezelf gelukkig goed genoeg ken, en ik van mezelf weet dat als ik wel speed gebruik dat ik het dagelijks functioneel voor alledaagse dingen ga gebruiken, omdat ik een ongedisciplineerde lamzak ben.
En omdat ik gezien heb waar teveel speed tot kan leiden, ga ik dat dus mooi niet in de hand werken.

Eigenlijk is het helemaal niet zo interessant, maar nu je er toch om vraagt :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
Ik houd niet zo van verboden.
Klik om te vergroten...
Verbod op verboden :rock: :P

Exceptional Insight zei:
Ja. Zeven.
Klik om te vergroten...

7 cafeïne!? moet er niet aan denken :kots:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Exceptional Insight zei:
Ik houd niet zo van verboden.
Klik om te vergroten...
Verbod op verboden :rock: :P

Exceptional Insight zei:
Ja. Zeven.
Klik om te vergroten...

7 cafeïne!? moet er niet aan denken :kots:
Klik om te vergroten...

Ik had vanochtend gewoon een solide 3,8; maar dat was al pittig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."