#1
Gaan we dan niet meer naar het station voor een witje of een bruintje maar voor een Red-Bull ?
Nea, lijkt me sterk dat dit verboden word. hoogstens meer belasting ( zoals bij sigaretten, ben naam kwijt ) Maar een verbod zou zwaar te ver gaan .
Ik gebruik uit principe geen speed. Althans, niet bewust. Heb het wel eens in XTC pilletjes gehad, vandaar dat ik weet hoe het voelt, maar verder probeer ik speed te vermijden.Beanhead zei:Dubz zei:Red bull.
![]()
Ik snap niet waarom mensen dan gewoon geen speed kopen. De comedown van zoveel caffeine moet allesbehalve aangenaam geweest zijn.
nog met speciale redenen?Dubz zei:Ik gebruik uit principe geen speed. Althans, niet bewust.
Ja.Klaara zei:nog met speciale redenen?Dubz zei:Ik gebruik uit principe geen speed. Althans, niet bewust.
Verbod op verbodenExceptional Insight zei:Ik houd niet zo van verboden.
:P Exceptional Insight zei:Ja. Zeven.

Chris Pontius zei:Verbod op verbodenExceptional Insight zei:Ik houd niet zo van verboden.:P
Exceptional Insight zei:Ja. Zeven.
7 cafeïne!? moet er niet aan denken![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."