#1
Dei stie had ik ook al gelezen maar inderdaad werd ik er niet wijzer van. Persoonlijk vind ik die bovengrens ook veel te hoog en ik weet ook niet precies of dit landelijk gehanteerd word.
Ik vind iemand ide 1 fles wijn per dag drinkt echt niet goed bezig en niet verantwoordelijk genoeg om auto te laten rijden.
Ik vind iemand ide 1 fles wijn per dag drinkt echt niet goed bezig en niet verantwoordelijk genoeg om auto te laten rijden.