#1
Delcasa88 zei:Heb nog nooit iets te horen gekregen van politie over mn jointjes![]()
Wiet is dan ook wel legaal in Nederland..
iSmokex zei:Je had beter kunnen zeggen dat het gewoon voor jezelf was denk ik, krijg je minder gezeik mee met de politie dan wanneer je zegt dat het voor anderen was.
+1
Dopezilla zei:Het is maar wiet. Ik denk dat je ouders er niet al te lang wakker van zullen liggen. Het zal hooguit zo'n "Zoon, ik ben niet boos maar teleurgesteld"-gesprek opleveren.
Of zijn je ouders érg streng?
Olle
Belgie.
