#1
Klopt, hij kan beter XTC nemen ná zijn studieweek. Dan heb je toch niets aan die hersencellen.. :P
Speedkater wen je vanzelf aan, maar het stelt sowieso niks voor als je gewoon eet en drinkt en niet te veel pep neemt..clockcable zei:Ben ik nou de enige hier die nóóit last heeft van een speed-kater?![]()
White Smoke zei:Speedkater wen je vanzelf aan, maar het stelt sowieso niks voor als je gewoon eet en drinkt en niet te veel pep neemt..clockcable zei:Ben ik nou de enige hier die nóóit last heeft van een speed-kater?![]()
Jochem zei:Beste mensen,
Welke drugs kan ik dan het beste gebruiken om nog een beetje redelijk te kunnen studeren?
chapeau, wat een fantastisch advies!clockcable zei:Je kan het beste speed nemen tijdens het studeren
Petrovic zei:chapeau, wat een fantastisch advies!clockcable zei:Je kan het beste speed nemen tijdens het studeren
Als je naar schadelijkheid kijkt is het allemaal totaal anders. XTC kan je niet ferquent nemen en heeft wel een grote impact achteraf. Jij zegt te willen gaan studeren en daar een middel voor nodig te hebben omdat je waarschijnlijk wat te laks was in plannen nietwaar? Amfetamine werkt perfect lang voor een goede concentratie maar dit is dus iets waar je het beter niet voor kunt gebruiken, een van de dingen die amfetamine verslavend maakt als je ziet hoe fijn je er wel niet op kunt studeren.
Ik raad je aan om geen van bovenstaande te nemen maar bijvoorbeeld naar de smartshop te gaan en daar guarana te halen, dit is een milde vorm van caffeine waar niet minder opgefockt van raakt en dit werkt erg fijn voor een wat betere concentratie en heeft ook geen verslavende potentie/ is vele malen minder slecht. En als er iets aan je planning ligt; doe daar wat aan.
Been there done that, amfetamine en studeren is een gevaarlijk combo.
Nu wil ik volgende week ff een keertje lekker wat drugs gebruiken. Ik moet alleen die week daarna flink aan de studie... Welke drugs kan ik dan het beste gebruiken om nog een beetje redelijk te kunnen studeren?
clockcable zei:Na een weekje drugs gebruiken zijn je hersens nog niet kapot, dat duurt jaren. Dus je kan gewoon de drugs doen waar je zin in hebt, alleen rekening houden met een eventuele kater.
W.F.L. zei:Slecht advies, maar gewoon de waarheid dus.. :P
W.F.L. zei:Klopt, hij kan beter XTC nemen ná zijn studieweek. Dan heb je toch niets aan die hersencellen.. :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."