Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLicht tripmiddel

Licht tripmiddel

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Q
QitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
Ik ben een jongen van rond de 17,
de laatste weken rook ik dagelijks enkele jointjes, heb ook al enkele keren speed & coke gebruikt.
Maar nog nooit geexperimenteerd met tripmiddelen,
mijn vraag is welk tripmiddel zou ik best gebruiken zodat ik niet te hevig maar toch redelijk trip?

Qit :)
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je een keer subtiel kennis wil maken met de wereld der psychedelica zou ik je een lage dosis 2cb aanraden, of anders is een milde dosis (7,5 gram om mee te beginnen) truffels ook zeker goed te doen! Met die middelen in die hoeveelheden blijf je gewoon nog met beide benen op aarde.
Q
QitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fidge zei:
Als je een keer subtiel kennis wil maken met de wereld der psychedelica zou ik je een lage dosis 2cb aanraden, of anders is een milde dosis (7,5 gram om mee te beginnen) truffels ook zeker goed te doen! Met die middelen in die hoeveelheden blijf je gewoon nog met beide benen op aarde.
Klik om te vergroten...
ok lijkt me leuk, dacht er eerst aan een halve portie paddos te nemen maar enkele kennissen zyden dat die paddos vrij moeilijk te doseren waren.
Qit :)
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja, tis puur natuur, he. Je weet nooit echt 100% zeker hoe sterk zoiets is.
Met een lage dosis beginnen, dus.
Q
QitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fidge zei:
Tja, tis puur natuur, he. Je weet nooit echt 100% zeker hoe sterk zoiets is.
Met een lage dosis beginnen, dus.
Klik om te vergroten...
is 7,5gram niet wat veel?
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor 2cb wel :grin:, dan kun je beter milligrammen aanhouden 20-40
Die 7,5 gram was meer bedoeld voor de truffels.
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
In het subforum "Natuurlijke Empathogenen" vind je veel nuttige info.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lachgas kan ook leuk zijn en is als je 1 patroon of misschien 2 patronen nuchter neemt (geen andere middeltjes erbij) niet erg extreem, het werkt erg kort (een bad trip duurt dus niet lang) en het is ook best makkelijk te krijgen (Sligro, Makro, Blokker). Lachgas is wel weer totaal anders dan de meeste tripmiddelen, het valt onder de dissociatieven en niet onder psychedelica (waar paddo's, LSD e.d. wel onder vallen). Qua tripmiddelen inderdaad een beetje 2-CB o.i.d. Met paddo's zou ik uitkijken (het is en blijft geen speelgoed), lees je in ieder geval goed in en weet waar je mee bezig bent.
d
duimpjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou ook 2C-B aanraden. Dat heeft mij lichtere vrolijkere trips opgeleverd dan truffels. Truffels zijn toch wat heftiger en soms confronterend. Ook zorgde 2C-B bij mij voor meer visuals, wat wel zo leuk is :) Zelfs bij een redelijk lage dosering van 10 mg heb ik meer gezien dan op 10 gram truffels.

Nou is er natuurlijk veel meer dan truffels en 2C-B, maar dit zijn mijn persoonlijke tripervaringen.
Maak er wat leuks van :grin:
Q
QitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ok, bedankt voor de informatie, ga mij hier zeker eens over inlezen en wat informatie vragen bij vrienden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."