#1
jep zie hierbovenstaande oplossing, Als je even niks gebruikt heb je kans dat de symptomen sterk minderen en evt volledig verdwijnen. Zelfs al zou het niet met je gebruik te maken hebben, lijkt het niet verstandig dope te gebruiken die deze symptomen kan versterken/veroorzaken. Je huisarts staat onder een eed van geheimhouding, als dat je zou tegenhouden. Je kan ook altijd naar een andere dokter gaan...