Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsme oog werkt niet onder het trippe

me oog werkt niet onder het trippe

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MbarryLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo medegebruikers,



Ik heb een oog dat maar voor een procent of 10 werkt.
en ik doe regelmatig well wat trips of werk me well eens wat mdma na binnen
maar bij trips & mdma valt mijn slechten oog altijd scheel en werktniet meer.
Aleen bij trips(alle vormen)& bij mdma met andere drugs is hier een sprake van,
voorheen heb ik dat nooit gehad dat is iets van de laatse 4 maanden.

heeft meschien iemand het iedee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij MDMA trilt mij oog soms wat (bij hogere dosissen dan), ik dacht dat dat was van spieren die zich willekeurig opspannen. Als je oog dan maar voor 10% werkt is het wel aannemelijk dat het minste beetje vermindering er voor zorgt dat je totaal niks meer ziet uit dat oog...

Bij tripmiddelen span ik ook soms spieren op zonder het eigenlijk te merken. Is het elke keer je LSD neemt of af en toe?


Edit: het staat onder het verkeerde subforum, hoort in drugs-algemeen denk ik :)
M
MbarryLid
01-01-2024, 00:00
#3
elke keer en ook elke keer mdma dan hangt die scheel maar ook echt scheel niet een beetje scheel maar eng scheel en als ik me linker oog tog afdek maakt het geen verschil dat het is afgedekt ik zie precies het zelfde soms werkt die even maar dan heb ik een ander zicht omdat die natuurlijk scheel hangt
maar ik dacht zelf omdat het oog zo slecht werkt gaat t lichaam over na t rechter en laat die totaal werke omdat die beter is en de linker weinig voorsteld tegenover de rechter
maar dacht laat ik maar eens hier me vragen stellen want het is natuurlijk een vervelende ervaring.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat het eerder met spieren te maken heeft dan met je lichaam die alles doorgeeft naar het andere oog.

Je kan misschien je vraag hier stellen, dan krijg je een professioneel antwoord :)
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kunt denk ik ook beter even naar de dokter gaan, die kan je er misschien ook meer over vertellen.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mbarry zei:
Hallo medegebruikers,



Ik heb een oog dat maar voor een procent of 10 werkt.
en ik doe regelmatig well wat trips of werk me well eens wat mdma na binnen
maar bij trips & mdma valt mijn slechten oog altijd scheel en werktniet meer.
Aleen bij trips(alle vormen)& bij mdma met andere drugs is hier een sprake van,
voorheen heb ik dat nooit gehad dat is iets van de laatse 4 maanden.

heeft meschien iemand het iedee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Klik om te vergroten...

Volgens mij heb je dit gepost tijdens een trip of niet? :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik verplaats hem even naar drugs algemeen, maar je zou je vraag inderdaad ook bij Trimbos kunnen stelen zoals al eerder werd voorgesteld.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je ogen worden aangestuurd door de motorische cortex in je hersenen. Je geeft aan dat slechts 10% werkt. Bedoel je daarmee mee het zien of de activiteit van je oog? Door drugs te nemen veranderd de neurotransmitter huishouding waardoor er dingen teveel geremd worden of juist te veel geactiveerd. Dit kan erin resulteren dat je jouw oog niet kan bijstellen aangezien deze voor slechts 10% werkt.

In die richting moet je denken.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#9
Had ik en een vriend ook, dat je scheel kijkt tijdens je trip en niet meer normaal kunt kijken, hoe hard je ook probeert. Na een tijd krijg je dan ENORME oogpijn wegens dat je oog de hele tijd scheel kijkt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."