Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLees dit alsjeblieft!

Lees dit alsjeblieft!

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#1
wit speeksel doet mij denken aan uitdroging? heb je 2 glazen drinken (geen alcohol) per uur gedronken? duizelingen kunnen ook bij de inslag horen. verder zul je er heus niet aan doodgaan, misschien een beetje ziek worden maar je kan je er beter niet tegen verzetten (i.e. forceren te kotsen, concentreren op de klok etc) en het maar gewoon uitzitten
R
RuffelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben 20 en heb vandaag een pilletje gedaan, maar het blijkt een fout pilletje, mijn speeksel is helemaal wit en ik heb last van duizelingen. Kan iemand mij ee indicatie geven wat er aan de hand is?
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm klinkt nog niet heel erg heftig. Wel een duidelijk voorbeeld waaruit blijkt dat testen van je shit erg verstandig is.
Wit speeksel is gelukkig niet heel schadelijk. Dat je je duizelig voelt kan ook het begin van de inslag zijn geweest. Zorg iig in dit soort gevallen altijd dat je niet meer bijneemt en laat lieft een bekende die je kunt vertrouwen weten dat het niet zo goed met je gaat op.

Maar goed het was vanacht. Nu zal het allemaal wel anders zijn. Hoe is het gelopen?
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
duizligheid en je wat slapjes voelen zijn ook tekenen van uitdrogings verschijnselen.
en zoals al gemeld is in het vervolg je spullen laten testen ge gooien er tegenwoordig de gekste dinge in :angry:

maar dood zal je van 1 pilletje wel niet gaan hooguit kots misselijk :tearsofjoy:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben wel benieuwd naar een afloop. Zou de TS nog komen reageren? Of is ie toch dood?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tufnut zei:
Ik ben wel benieuwd naar een afloop. Zou de TS nog komen reageren? Of is ie toch dood?
Klik om te vergroten...

Inderdaad hoop ook wat te horen..
Zal vast goed afgelopen zijn lijkt me/hoop ik :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."