Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPillen, MDMA wat te gebruiken!?

Pillen, MDMA wat te gebruiken!?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
StronkenStruisvogelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laatste tijd hoor ik van veel vrienden verhalen over drugs en pillen, ik wil binnenkort ook wel wat gebruiken maar ik wil ff goed weten hoe het zit. Ik heb veel mooie verhalen gehoord over MDMA maar is dit een drug die geschikt is voor feesten of voor bij het chillen? hoe zit het met MDMA in combinatie met alcohol en of wiet? Ook hoor ik veel verhalen over pilletjes, welke pillen zou ik het best mee kunnen beginnen en hoe gaat dit samen met alcohol en of wiet? Deze pillen, waar je veel energie van krijgt heb ik gehoord, zijn die ook nog leuk voor bij het chillen of alleen voor harde feesten?

Geef je advies alsjeblieft!
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
MDMA is zeer geschikt om te gebruiken op feesten. Je kan er lekker op gaan en je kan er ook mee chillen. Verstandig om die twee af te wisselen. Het hoeft zeker niet alleen voor harde feesten te zijn, maar het ligt er ook maar aan hoe je er op reageert.

De combinatie met alcohol en/of wiet is in eerste instantie af te raden. Eigenlijk is het zeker af te raden omdat het een extra belasting voor je lichaam is, maar mensen die al langer gebruiken grijpen tijdens hun MDMA trip wel weer naar wiet en/of alcohol, als ze dat gewend waren. Maar voor de eerste keer zou ik dat zeker niet doen.

Welke pillen momenteel aan te raden zijn weet ik niet, aangezien ik ze zelf amper gebruik. Misschien dat een ander forumlid je daar verder mee kan helpen of gebruik anders de zoekfunctie.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je draait het nu een beetje om Svali. Men moet natuurlijk niet gaan kiezen welke pillen ze willen en die dan gaan verkrijgen. Soms zou dat kunnen lukken, maar zo werkt de markt niet.
Als je MDMA oftewel XTC wil gebruiken dan moet je dergelijke pillen, poeder of kritsallen regelen en die dan laten testen. Speed of iets anders kan ook, maar dat komt zelden in pil vorm.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je draait het nu een beetje om Svali. Men moet natuurlijk niet gaan kiezen welke pillen ze willen en die dan gaan verkrijgen. Soms zou dat kunnen lukken, maar zo werkt de markt niet.
Klik om te vergroten...

Dat is ook wel zo ja. Al lijkt het me wel dat je uit het bestaande aanbod wel iets zou kunnen kiezen waarvan je denkt dat het jou wel ligt.
P
PerrydiculousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Witte Speakers zijn vrij recent op de markt gekomen. Zijn erg zwaar, maar wel goed.
Ze bevatten rond de 200~210 mg met uitschieters tot zelfs 225!
Als je deze weet te krijgen, moet je wel voorzichtig zijn dat je niet teveel neemt.
Ik weet niet hoe zwaar je bent maar misschien zou je zelfs een kwartje hiervan moeten nemen in plaats van een halfje aangezien het je eerste keer is.

Ook zijn er nog enkele Rode/Roze Eekhoorns op de markt en Rode/Roze Batman.
Beide zijn volgens mij wel uit de productie.
Deze hebben beide rond de 180. Batman net iets meer.

Als je gaat gebruiken: Genoeg water drinken, maar niet TE veel.

En uhm...
Veel plezier met het meest heerlijke gevoel dat je ooit zult hebben :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."