#1
heb zin in een hallucinogeen met af en toe lachgas erbij en wiet.
gewoon omdat ik zin heb in iets intiem,gezellig en magisch. (haat dat opgepomte gedoe en hysterische drukte met de jaarwisseling,NEP)
gewoon omdat ik zin heb in iets intiem,gezellig en magisch. (haat dat opgepomte gedoe en hysterische drukte met de jaarwisseling,NEP)