Heb met K dat soort dingen niet mee gemaakt, maar wel in enkele van mijn LSD trips.
De LSD werkt bij mij, net als K bij anderen, totaal psycho-litisch, kortom je ziel raakt los van je lichaam en verlaat inderdaad geheel je lichaam.
De mens is een geest in een lichaam met een ziel.
In mijn mening is je ziel een opslag- en afspeelmechanisme, dat gedachtes, gevoelens en gebeurtenissen opslaat in en van je binnenste wezen.
Je ziel is eeuwig.
Wat ik in mijn LSD trips ervaarde, was toen mijn geest eenmaal helemaal "los" was van mijn lichaam, ik mij afvroeg of ik naar de sterren zou kunnen vliegen, en dit bleek te lukken.
Toen ik me daarna afvroeg, of ik naar alle sterren tegelijk zou kunnen vliegen, had ik 1 van de meest indrukwekkende ervaringen in mijn "Trippende Jaren".
Daarna moesten mijn vrienden mij met heel veel moeite proberen mee te krijgen ,terwijl ik in het donker van de nacht, midden in het bos alleen nog maar kon zeggen:"Ik begrijpt het. ik begrijp het!" en daar voor altijd wou blijven zitten..
![:grin:]()
.
achteraf wist ik natuurlijk totaal niet meer wat ik nou begreep...
![:tearsofjoy:]()