Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb vaak dat ik wakker ben maar ik kan me dan voor een aantal minuten niet bewegen. Ik hoor dan een hele harde zoemer die van zacht naar heel hard gaat me ogen gaan pas open als de zoemer heel hard staat. Maar ik heb gelezen wanneer je in een slaapverlamming zit dat je net alsof moet doen dat boven je een touw hangt en dat je in die touw wilt klimmen en dat je dan vervolgens overal in je kamer kan kijken."
"Hallo ik ben jan en ik heb een tijdje terug met vrienden voor de grap Ritalin gebruikt. Bij het begin deed ik er best wel makkelijk over, ik dacht het is maar een pilletje voor drukke mensen dus ik had op een nacht 8 ritalin gesnoven omdat het snuiven ervan voor mij een beetje verslavend werkte. Op het einde van de dag kreeg ik stuiptrekkingen en werd ik paranoide en ik kreeg verlatingsangst. Op de terugweg naar huis kreeg ik allemaal stuiptrekkingen in me armen en ik kon niet stoppen met dansen en zingen op de fiets. ik ging me bed rond 3 uur in en ik was klaar wakker ik sliep pas rond een uur of zeven en ik had hele tijd het gevoel dat ik een hartaanval kreeg want me hart ging als een razende tekeer en ik had nog steeds stuiptrekkingen. Maar me vraag is zat ik dicht tegen een hartaanval ? En denken jullie dat als ik meer had genomen dat ik misschien dood was geweest? want ik zit er wel mee dat ik misschien gewoon dood geweest had kunnen zijn omdat ik dacht dat Ritalin hardstikke onschuldig was. Mvg jan"