#1
Hoi Hoi,
Ik ben nieuw hier, en weet eigenlijk niet zeker of dit topic hier thuis hoort.
Uh ik heb een paar vragen wat betreft de combinatie van drugs, alcohol, medicijnen.
Ik weet dat een combinatie niet verstandig is. Maar dat pleit voor mij niet vrij, dat ik het af en toe eens doe.
Ik slik Prozac(Antidepressiva) en Seroquel(Antipsychotica) Overigens ben ik niet echt psychotisch bevonden. Daarbij gebruik ik wel eens wiet of hasj, én alcohol.
Weet iemand wat voor gevolgen dit heeft?
Ik heb tot nu toe nog geen problemen ondervonden.
Graag reacties/ervaring/ en evt gevolgen/gevaren oid.
Groetjes,
Ik ben nieuw hier, en weet eigenlijk niet zeker of dit topic hier thuis hoort.
Uh ik heb een paar vragen wat betreft de combinatie van drugs, alcohol, medicijnen.
Ik weet dat een combinatie niet verstandig is. Maar dat pleit voor mij niet vrij, dat ik het af en toe eens doe.
Weet iemand wat voor gevolgen dit heeft?
Ik heb tot nu toe nog geen problemen ondervonden.
Graag reacties/ervaring/ en evt gevolgen/gevaren oid.
Groetjes,