Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een vraag die een beetje aansluit op uw topic hier: Ik neem Omeprazol 40mg (maagbeschermer) Sipralexa 10mg ( SSRI antidepressiva) Ik drink regelmatig een biertje, ik laat de sterke dranken links liggen wegens redelijk zwaar voor de maag, maar af en toe gebruik ik ook een beetje xtc, mdma of cocaine. Nu de zomer er aan komt, met enige festivals, vraag ik me af of het verstandig is om XTC, MDMA of coke te combineren met die Sipralexa. Van de maagbeschermers heb ik op zich niet zo veel last... Met dank voor uw antwoordµ Diddy"
"Geniale informatie, wel spijtig dat wanneer je SSRI antidepressiva neemt het gedaan is met de effecten van mdma. Bedankt voor deze zeer uitgebreide informatie!"
"maxdw1212 zei: xastur zei: 3-mmc is.dus een mooi alternatief voor speed en mdma maar is het dan ook illegaal in nederland of belgie. Lijkt mij een leuke om te testen net als mxe en 4-fa em 2cb en 6ap Klik om te vergroten... het is nog bijna legaal in heel Europa. Alleen USA en UK is het illegaal zover ik weet. Klik om te vergroten... Het is sinds april 2013 illegaal in België.. Geen probleem om het te bestellen, perthans. Ik weet niet hoe de situatie eruit ziet bij mijn Noorderburen Happy 2014!"