Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs waar je niets van merkt

Drugs waar je niets van merkt

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MuizLid
01-01-2024, 00:00
#1
De topic-titel klinkt een beetje tegenstrijdig natuurlijk, maar ik ben op zoek naar een drug die niet te veel uiterlijke kenmerken heeft. De festivals komen er weer aan, en je pikt de mensen die iets geslikt hebben er zo uit (kaken, pupillen), terwijl ik er graag nog een beetje normaal wil bijlopen.

Bestaan er ook drugs waarbij je nog normaal kunt functioneren (zoals bij anti depressiva bijvoorbeeld), waarbij je wel wat opgewekter bent en meer energie hebt, maar zonder helemaal van de kaart te zijn of iedereen te willen knuffelen? :wink:

Of is dit met de gebruikelijke drugs ook mogelijk, en is het slechts een kwestie van doseren?
Q
QTarantinoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Cocaïne is dan dé drug denk ik. Je word er energiek en opgewekt van maar de gebruiker vertoont weinig tot geen uiterlijke kenmerken. 4-fmp hetzelfde verhaal, maar dat weet ik niet 100% zeker. Daarnaast zou je ook GHB kunnen proberen, maar kans is wel dat het opgemerkt word door je gedrag.

Groet,
QTarantino
R
Rob070Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit zal toch bij iedereen verschillen maar bij mij persoonlijk merk je niet veel bij een lage dosering van 4 fmp/4 fa en ben sinds kort in het bezit van 3 mmc en dit is volgens mij ook best een subtiele drugs bij lagere dosering. Vanavond ga ik deze wat beter uittesten dus ik zal hier nog op terug komen. Zoals je ziet heb ik het over RC's. Naar deze drugs gaan mijn voorkeur, juist omdat je nog helder blijft en er normaal uit blijft zien ( bij lichte/normale dosering) en het geeft je wel net dat extra gevoel.
Alles hangt natuurlijk af van de dosering. Ik denk zelfs dat je van een lage dosering coke ook weinig zal merken als buitenstaander... maarja als je eenmaal bezig bent zit er vaak geen rem meer op :grin:

Wil je helemaal op veilig spelen zou je eens dmaa/ geranamine moeten proberen. Geeft je een goede dosis energie die zo'n 4 uur aanhoudt en ik ga me er lekkerder door voelen, vooral met een goed muziekje erbij!
M
MuizLid
01-01-2024, 00:00
#4
QTarantino zei:
Cocaïne is dan dé drug denk ik. Je word er energiek en opgewekt van maar de gebruiker vertoont weinig tot geen uiterlijke kenmerken.
Klik om te vergroten...

Ja, in principe is dat precies wat ik zoek, en een ander groot voordeel is dat je nauwelijks een kater hebt, wat met een meerdaags festival ook niet onbelangrijk is. Maar het grote nadeel is voor mij toch de korte werking. Wanneer je om het uur helemaal van het festivalterrein weer terug moet lopen naar de camping (om weer wat bij te kunnen pakken) mis je alle optredens :wink: Was al aant kijken of je daarvan geen bommetjes kon maken, voor een langdurige afgifte, maar dat schijnt nauwelijks effect te hebben bij coke.

QTarantino zei:
Daarnaast zou je ook GHB kunnen proberen, maar kans is wel dat het opgemerkt word door je gedrag.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet zoveel van GHB, maar ging er vanuit het meer een 'downer' was zoals alcohol, of krijg je er ook energie van?

Rob070 zei:
Dit zal toch bij iedereen verschillen maar bij mij persoonlijk merk je niet veel bij een lage dosering van 4 fmp/4 fa
Klik om te vergroten...

Volgens jezelf of ook volgens anderen? :wink: Nee, goede tip, zal me eens inlezen!

Rob070 zei:
Wil je helemaal op veilig spelen zou je eens dmaa/ geranamine moeten proberen. Geeft je een goede dosis energie die zo'n 4 uur aanhoudt en ik ga me er lekkerder door voelen, vooral met een goed muziekje erbij!
Klik om te vergroten...

Kende ik ook nog niet, ga me er in verdiepen, bedankt!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Veel hangt van de dosis af. Zo zal het niet direct te zien zijn als je een klein beetje pep gebruikt. Een klein beetje coke precies zo, maar dan moet je vaak bijnemen. Een klein beetje xtc is het dan weer niet echt, dat moet je wel echt voelen, maar als je dat beperkt houd hoeft het niet heel zichtbaar te zijn. GHB kan ook, is meer richting alcohol,maar kent een groot gevaar voor overdosering als je jezelf geen discipline oplegt. Tripmiddelen zijn op mainstream festivals hooguit te gebruiken met ene kleine dosis.
Kortom veel is mogelijk. Elk middel heeft eigen voors en tegens.

Wat je je echter af zou moeten vragen is waarom niemand het mag zien. Op festivals ben je echt niet de enige. Bovendien is verstandig gebruiken niets om voor je te schamen.
Als het is omdat je gezelschap het niet mag weten dan vraag ik me af waarom je het in hun bijzijn gaat doen. Het niet kunnen bespreken van je gebruik en ervaringen op dat moment is namelijk erg jammer. Ook bestaat er altijd het gevaar dat er iets misgaat en dan is het handig als je vrienden weten dat je iets gebruikt hebt.
Q
QTarantinoLid
01-01-2024, 00:00
#6
GHB krijg je bij de goede dosis zeker energie van! Deze dosis verschilt per persoon, maar als je hier niet bekend mee bent raad ik het af. Ik zou me is inlezen in 4-fmp. Toch wel de meest geschikte als ik kijk naar de voorwaarde die jij stelt aan je drugsgebruik. Bovendien ook makkelijk verkrijgbaar op internet en verschillende smart shops. Ben wel benieuwd wat je reactie is op Tufnut's 2e alinea. Op festivals is het 'normaal' om te gebruiken, en er is niks fijner dan je gebruik te kunnen delen met je maten, wetende dat hun precies hetzelfde voelen.

Groet,
QTarantino
M
MuizLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tufnut zei:
Wat je je echter af zou moeten vragen is waarom niemand het mag zien. Op festivals ben je echt niet de enige. Bovendien is verstandig gebruiken niets om voor je te schamen.
Klik om te vergroten...

Omdat als ik zie hoe de meeste erbij lopen, ik last krijg van plaatsvervangende schaamte. Je voelt jezelf misschien dan wel de man, maar elk meisje denkt wat een waus :tongueout: Bovendien val je ook op bij de security, en veel festivals zijn zero-tolerance, dus je wordt er gelijk uitgepikt.

Tufnut zei:
Als het is omdat je gezelschap het niet mag weten dan vraag ik me af waarom je het in hun bijzijn gaat doen.
Klik om te vergroten...

Dat speelt ook mee, vrijwel niemand van de groep gebruikt drugs, en als ik het niet in hun bijzijn wil doen, moet ik voortaan alleen naar festivals. Het is niet dat ze het niet mogen weten, maar wil gewoon een beetje helder en aanspreekbaar blijven.

En het gaat me er vooral om dat ik wat extra energie heb als je daar dagenlang rondloopt en nauwelijks slaapt. Als ik 'Red Bull' niet zo vies vond, dronk ik dat wel de hele dag. Als de smartshops nog 'Ephedra' of andere goede herbals hadden, was dat ook best. Ik merk de afgelopen jaren gewoon dat ik steeds minder lang trek (misschien de leeftijd), en wil gewoon wat langer wakker blijven, geen heftige trip.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klinkt als dat pep toch een goede optie is. Zorg alleen wel dat je je dosis klein houdt als je nog wel iets van slaap wil pakken. Zorg dat je je goed inleest en probeer een heel klein beetje minstens een week vooraf. Zorg wel dat je je niet druk gaat lopen maken over je voorkomen. Die gekke bekken trek je niet zomaar (daar is vaak wel wat voor nodig) en nogmaals de meesten kijken er niet heel erg van op. Het is vooral je eigen oordeel wat je er aan hangt. En behalve bij de ingang hoef je je ook niet druk te maken over security (als je tenminste enigszins discreet handelt en dus niet meer je snuifbuis voor ze een lijn gaat staan snuiven...). De security zou het errug druk hebben als ze dat zouden doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."