Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsADD/ADHD + speed

ADD/ADHD + speed

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
j
jvdbLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had een vraagje ik ga over een maand speed uitproberen alleen ik vraag me af of dit wel de geweste werking zou hebben. Ik weet niet of ik nou ADHD of ADD heb dat was voor de dokter ook nog een raadsel. (maar iig een van de twee.)

Ik word altijd redelijk rustig van xtc, naar hardcore luisteren zit er dan niet meer in.
Maar ik vroeg me dus af of ieand hier ervaring mee heeft of mij advies kan geven.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit verschilt, niemand is hetzelfde. Ik heb zel AD/HD en ik heb meerdere vrienden die AD(H)D hebben, en het effect staat los van of ze nou ADD of ADHD hebben. Ik heb meerdere malen 1-2 uur na een een lijn speed kunnen slapen, maar ook nog uren wakker gelegen na een klein sleutelpuntje. Ook met xtc verschilt het, de ene keer ga ik echt ongelofelijk hard, terwijl ik de andere keer wel vaag en euforisch ben, maar ook ontspannen en loom.

Peace,
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geen enkel probleem, ikzelf heb add, heb vrienden met adhd en ahd en we hebben een gewenst effect bij gebruik bij speed.
Dus geen probleem (;
Geniet ervan!

Greets Herbalisme
j
jvdbLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dankjewel hopelijk werkt het :)
wel typisch om te zien dat veel add/ adhd`ers drugs gebruiken en los van dat... zij ook meestal veel vrienden hebben met dezelfe stoornis evenals ikzelf en mijn vrienden haha...

trouwens, kan het ook zijn dat je echt moe en slaperig wordt van speed of is dat echt onmogelijk?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
jvdb zei:
Dankjewel hopelijk werkt het :)
wel typisch om te zien dat veel add/ adhd`ers drugs gebruiken en los van dat... zij ook meestal veel vrienden hebben met dezelfe stoornis evenals ikzelf en mijn vrienden haha...

trouwens, kan het ook zijn dat je echt moe en slaperig wordt van speed of is dat echt onmogelijk?
Klik om te vergroten...
Kijkend naar de werking van speed is het niet de meest logische werking, maar ik heb het een paar keer meegemaakt, en het komt wel voor, maar het was eigenlijk meer om te illustreren dat iedereen anders reageert op drugs.

Peace,
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb zelf ook ADD en vrienden ook met ADD/ADHD [lekker origineel].
Ik heb soms wel met speed dat ik niet echt 'hard' ga.
Ik voel me meer gewoon helemaal leeg en rustig in m'n hoofd, ik kan wel langer wakker blijven, maar echt veel energie [wat ik dan bij xtc wel weer heb] heb ik niet.
Maar alles werkt bij iedereen weer anders.
En nog tips: Voor een eerste keer niet gelijk heel veel nemen, eerst het effect afwachten, je kan altijd nog bijnemen.
Have fun :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."