#1
Ah, het idee van eens xtc te doen thuis of buiten bij een kampvuur staat me al veel meer aan
Ik ben graag in de buurt van natuur, sowieso.
Een vraagje eigenlijk, blijf je bij xtc eigenlijk nog redelijk 'nuchter' in je manier van denken bijvoorbeeld? Want da's ook een van de redenen waarom ik alcohol eigenlijk niet zo leuk vind, dat maakt alles zo vaag, ik vergeet meteen waar mijn grenzen liggen en het lijkt of het intelligente deel van mijn brein zich gewoon op off heeft gezet. En ik zou liever iets doen waarbij ik nog een (relatief) klare kop behoud of die mijn gedachten en bewustzijn intensifiëren in plaats van verdoven.
Een vraagje eigenlijk, blijf je bij xtc eigenlijk nog redelijk 'nuchter' in je manier van denken bijvoorbeeld? Want da's ook een van de redenen waarom ik alcohol eigenlijk niet zo leuk vind, dat maakt alles zo vaag, ik vergeet meteen waar mijn grenzen liggen en het lijkt of het intelligente deel van mijn brein zich gewoon op off heeft gezet. En ik zou liever iets doen waarbij ik nog een (relatief) klare kop behoud of die mijn gedachten en bewustzijn intensifiëren in plaats van verdoven.