Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik geranamine sinds een week.echt wat jullie hier zeggen klopt helemaal niet.ik word er gewoon nog moe er van.terwijl ik het gebruik voor meer energie.het eerste uur doet het zn werk en dan moe en slap.pfff.....ik stop ermee.geen resultaat bij mij."
"Kan er iemand geraken aan captagon of rilatin aub?"
"Ik ben allang op zoek naar captagon maar hier in belgie is het enkel op voorschrift te verkrijgen .Ik ben camion chauffeur en heb zware routes gekregen deze maand en volgende maanden.Ik heb aan mn dokter gevraagd maar ze weigerde dit te geven en ze toonde me zelfs op haar computer hoe gevaarlijk dit zou zijn en bla bla bla maar ik ben toch van plan om naar deze medicatie (captagon) over te gaan aangezien ik een alerte job heb als chauffeur.ik moet wakker blijven en ik kan niet blijven koffie drinken ,dat is ook niet gezond."
"hallo, het is januari 2012.sinds vorig jaar op zoek naar rilatine of captagon en nog steeds niemand een antwoord? i want some real answers please ? come on guys ...."
"Captagon wil een dokter zelfs niet via voorschrift geven, hier in belgie toch niet,"