Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag omtrent drugs & FEESTEN

Vraag omtrent drugs & FEESTEN

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi,

Ik ben een groot liefhebber van feesten, ik ga regelmatig uit en probeer al de grote feesten te doen.
Qua muziekgenre heb ik mijn liefde dan ook gevonden bij Hardcore & Frenchcore.
Op feestjes neem ik meestal ( niet altijd ) Xtc en heel zelden speed om langer door te hakken.
Het probleem dat ik nu bijna altijd tegen kom is dat wanneer m'n pil begint uit te werken en ik nog 1 neem dat ik er niet erg veel van voel, ik kom wel nog wat strakker maar dat space & love gevoel blijft uit :/
Heeft iemand toevallig tips voor me omtrent dosering of misschien moet ik een andere partydrug proberen?

Peace out!
Herbalisme :wink:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien neem je te laat bij? Ik heb daar nooit zo'n last van. Het is wel zo dat je dat love-gevoel het meest op het begin van de avond ervaart, het gevoel is later op de avond nooit zo 'heftig' als bij je eerste golf. Dat merk ik wel. Op het begin veel knuffelen en op het eind bijna alleen nog maar dansen dansen dansen. :P

Ik neem zelf meestal halfjes met 2 uur tussentijd, en dan in totaal anderhalve pil. Werkt voor mij wel goed.
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Precies zoals Zero ook al zegt.
De eerste halve voelt altijd het beste, je kunt op geen andere manier die avond nog zo'n zelfde top bereiken. Er meer in gooien brengt ook niks.
Enige dat je kan doen is iets later je eerste halfje nemen, zodat je ook wat later spaced. Ik vind namelijk ook dat de sfeer ook pas veel later er goed in zit.
Ik ga ook vaak pas tegen half 5 sochtends de club in, omdat dan pas de sfeer goed lost komt. En ik kan eerst nog een paar uurtjes slapen :wink:

En bij festivals doe ik het zo, de eerste nacht heeel klein beetje mdma of speed. paar uurtjes slapen dan overdag lsd tot in de nacht. dan slapen nuchter blijven en dan de 3e nacht misschien mdma oid. Iig het gebruik zo laag mogelijk proberen te houden, dan blijft het leuker. Dan is namelijk je serotonine gehalte niet in een keer erdoorheen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."