Daarom dat ik speed gestopt ben... Het was nieuwjaar en wou volledig uit de haak zijn. Gelukkig nu veel voorzichtiger
Achteraf bleek het dat er mCPP in de pil zat en hierdoor kan je hallucineren25tolife zei:Hm kleine opmerking XTC is MDMA, dus eigenlijk heb je geen XTC gebruikt.
Het zou kunnen zijn dat het 2-cb was maar dat betwijfel ik, kan veel zoveel zijn. Verstandig om te stoppen met de speed!
Keep it up
BelgianTrip zei:Na een halve gram speed snuiven en wat drinken op NYE besloot ik om een ecstasypil te droppen. Ik was al volledig aan het flippen door de speed.
Dit was inderdaad geen goed idee, ik ging TE hard...willemvaag zei:BelgianTrip zei:Na een halve gram speed snuiven en wat drinken op NYE besloot ik om een ecstasypil te droppen. Ik was al volledig aan het flippen door de speed.
Als je flipt dan neem je toch geen pil meer erna lijkt me niet echt ideaal in die situatie.
Het was de enigste die ik kon krijgen rond nieuwjaar... En aangezien ze van een goede vriend kwamen nam ik aan dat ze goed waren... In het vervolg gewoon niet meer van hem kopen, ondertussen al wat andere dealertjes gevonden.d1g1tal1s zei:Rolexjes. zijn veel varianten van, waarvan een aantal niet al te beste idd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."