XTC met mcpp, geen MDMA
Wanneer: New Year Eve
Wat nog: wiet, drank, 1 volledige gram speed
Na een halve gram speed snuiven en wat drinken op NYE besloot ik om een ecstasypil te droppen. Ik was al volledig aan het flippen door de speed. Toen de pil begon te werken voelde ik me niet anders, niet het warme ecstasy-gevoel maar kreeg ik een soort visuals.
Deze visuals hielden in: alles ademde in zoals met LSD, alles was geel.
Ik had verder ook nog een lachkick, trillende mondhoeken, en deed vrij vreemde dingen. Ik zat een kwartier in de gang naar de ingang van mijn ouders hun kamer te staren met muziek op en vond het prachtig.
Na in de keuken al de kasten open te doen om te kijken wat er wel of niet zou vervormen ging ik achter nog wat bier voor ik en mijn vrienden naar de kelder. Ik ging van de trap, nam de flesjes, en toen ik mijn voet op de trap zette schoten er fel gele flitsen voor mijn ogen. Vlak daarna werd ik wakker op de grond, liggend tegen de frigo en in het bier. De visuals waren weg. Ik was aan het panikeren hoewel ik besefte dat ik flauw gevallen was. De visuals kwamen niet terug en de rest van de avond werd het nog de halve gram speed snuiven en drinken. Die avond besloot ik om speed te stoppen.
Dit was de pil: