Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlauwvallen op nieuwjaar door te grote combi

Flauwvallen op nieuwjaar door te grote combi

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
U
User81923Lid
01-01-2024, 00:00
Daarom dat ik speed gestopt ben... Het was nieuwjaar en wou volledig uit de haak zijn. Gelukkig nu veel voorzichtiger
T
TijdloosLid
Hm kleine opmerking XTC is MDMA, dus eigenlijk heb je geen XTC gebruikt.
Het zou kunnen zijn dat het 2-cb was maar dat betwijfel ik, kan veel zoveel zijn. Verstandig om te stoppen met de speed!

Keep it up
w
willemvLid
Volgende keer dat als een punt zien waar je jezelf tot een halt roept. Als je zo hard gaat en er ook nog alcohol bij neemt wordt je niet rustiger. Het lijkt me ook nog een behoorlijk ongezonde combinatie voor je lichaam het is iets wat je niet te vaak moet doen.
U
User81923Lid
XTC met mcpp, geen MDMA
Wanneer: New Year Eve
Wat nog: wiet, drank, 1 volledige gram speed

Na een halve gram speed snuiven en wat drinken op NYE besloot ik om een ecstasypil te droppen. Ik was al volledig aan het flippen door de speed. Toen de pil begon te werken voelde ik me niet anders, niet het warme ecstasy-gevoel maar kreeg ik een soort visuals.
Deze visuals hielden in: alles ademde in zoals met LSD, alles was geel.

Ik had verder ook nog een lachkick, trillende mondhoeken, en deed vrij vreemde dingen. Ik zat een kwartier in de gang naar de ingang van mijn ouders hun kamer te staren met muziek op en vond het prachtig.

Na in de keuken al de kasten open te doen om te kijken wat er wel of niet zou vervormen ging ik achter nog wat bier voor ik en mijn vrienden naar de kelder. Ik ging van de trap, nam de flesjes, en toen ik mijn voet op de trap zette schoten er fel gele flitsen voor mijn ogen. Vlak daarna werd ik wakker op de grond, liggend tegen de frigo en in het bier. De visuals waren weg. Ik was aan het panikeren hoewel ik besefte dat ik flauw gevallen was. De visuals kwamen niet terug en de rest van de avond werd het nog de halve gram speed snuiven en drinken. Die avond besloot ik om speed te stoppen.

Dit was de pil:
U
User81923Lid
25tolife zei:
Hm kleine opmerking XTC is MDMA, dus eigenlijk heb je geen XTC gebruikt.
Het zou kunnen zijn dat het 2-cb was maar dat betwijfel ik, kan veel zoveel zijn. Verstandig om te stoppen met de speed!

Keep it up
Klik om te vergroten...
Achteraf bleek het dat er mCPP in de pil zat en hierdoor kan je hallucineren :tongueout:
w
willemvLid
BelgianTrip zei:
Na een halve gram speed snuiven en wat drinken op NYE besloot ik om een ecstasypil te droppen. Ik was al volledig aan het flippen door de speed.
Klik om te vergroten...

Als je flipt dan neem je toch geen pil meer erna lijkt me niet echt ideaal in die situatie.
U
User81923Lid
willemvaag zei:
BelgianTrip zei:
Na een halve gram speed snuiven en wat drinken op NYE besloot ik om een ecstasypil te droppen. Ik was al volledig aan het flippen door de speed.
Klik om te vergroten...

Als je flipt dan neem je toch geen pil meer erna lijkt me niet echt ideaal in die situatie.
Klik om te vergroten...
Dit was inderdaad geen goed idee, ik ging TE hard...
d
d1g1tal1sLid
Rolexjes. zijn veel varianten van, waarvan een aantal niet al te beste idd.
U
User81923Lid
d1g1tal1s zei:
Rolexjes. zijn veel varianten van, waarvan een aantal niet al te beste idd.
Klik om te vergroten...
Het was de enigste die ik kon krijgen rond nieuwjaar... En aangezien ze van een goede vriend kwamen nam ik aan dat ze goed waren... In het vervolg gewoon niet meer van hem kopen, ondertussen al wat andere dealertjes gevonden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."