#1
Ik was gister chillings aan het zetten met matties omdat een mattie jarig was. Heledag niks gegeten en toen gingen we bbq'en. Heb echt heel veel gegeten en ongeveer 4 biertjes en een jenever cola en een glas pina coloda. later gingen we aan de waterpijp ging relaxed de heletijd was wel mijn eerste keer maar ik vond het wel lekker. eerst hadden we cassis tabak erin gedaan. toen deze op was gingen we over op een mengsel van sinasappel en citroen tabak. ging ook nog wel lekker af en toe biertje erbij. toen kwam er een vriend die een fles peperwodka had meegenomen. deze wodka had al een paar weken in de oven verstopt geweest dus niet gekoelt. ik nam een grote slok en dacht dat het wel goed smaakte dus dronk ik nog wat meer slokken. ik was overigens ook de enige die dit dronk. half uurtje later werd ik zo ziek dat ik alles dubbel ging zien. en toen uit het niets moest ik kotsen. over de been van een mattie van mij, vond hij gelukkig niet heel erg. naja ging na het kotsen wel weer wat beter. en 15 minuten later moest ik weer kotsen. Voelde me zo slecht dat ik de hele avond bij de bosjes heb gestaan en echt iets van 4 keer een paar keer achter elkaar vies veel uitgekotst.
in de kots zat vooral veel vlees en tomaten want dat had ik immers veel gegeten. vandaag voelde ik me alweer wat beter maar nog steeds heel erg misselijk en kan haast niks eten omdat ik het dan nie binnen zou houden.
overigens ruikt vandaag alles naar die waterpijp en telkens als ik het ruik moet ik bijna kotsen. volgens mij is mijn reukorgaan niet helemaal goed meer xD.
nu is mijn vraag waardoor dit komt dat ik zoveel moest kotsen, kwam het door de waterpijp of te veel alcohol of de over datum peperwodka.
in de kots zat vooral veel vlees en tomaten want dat had ik immers veel gegeten. vandaag voelde ik me alweer wat beter maar nog steeds heel erg misselijk en kan haast niks eten omdat ik het dan nie binnen zou houden. overigens ruikt vandaag alles naar die waterpijp en telkens als ik het ruik moet ik bijna kotsen. volgens mij is mijn reukorgaan niet helemaal goed meer xD.
nu is mijn vraag waardoor dit komt dat ik zoveel moest kotsen, kwam het door de waterpijp of te veel alcohol of de over datum peperwodka.