Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerkoopt de Smartshop iets wat lijkt op speed?

Verkoopt de Smartshop iets wat lijkt op speed?

6 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
J
JovanovicLid
01-01-2024, 00:00
herbal speed gewoon
w
walnootjeLid
Jovanovic zei:
herbal speed gewoon
Klik om te vergroten...

Dat is misschien leuk als je et nog nooit gedaan hebt, maar uit mijn ervaring blijkt dat als je goeie zuivere speed gewend bent, niks van de smartshop daaraan kan tippen.

De herbal speed die ik kan krijgen bij de smartshop bestaat voor het grootste gedeelte uit caffeine icm natuurlijke stoffen waar je een energieboost van krijgt. Ik zeg niet dat het niet werkt maar ik wordt er zelf heel onrustig van en die boost vlakt ook redelijk snel af.
j
jramuschLid
Mistress_JD zei:
Ik heb een aantal jaren via een goed contact hele zuivere speed kunnen kopen. Kocht altijd nat en droogde zelf, was altijd prima spul. Maar vorig jaar is mijn contactje ermee gestopt. Sindsdien dus ook niks meer gebruikt :( , want ik heb geen andere contacten. Ik zit nu eenmaal niet in een wereldje waar deze contacten makkelijk te vinden zijn. En zomaar in een vinexwijk op mensen afstappen of ze pep verkopen lijkt me ook geen goed idee :rolleyes:
Nu zat ik me af te vragen of er ook middelen in de smartshop te krijgen zijn die de zelfde effecten hebben als speed: super wakker en alert / lekker energiek. Iemand nog tips?
Klik om te vergroten...

Ik ken je probleem, maar met een beetje geluk kan je bij feestjes genoeg regelen. Vast contacten zijn zeker fijn. Zelf heb ik er ook een half jaar over gedaan voordat het een beetje compleet was. Jammer genoeg zijn er een aantal opgepakt. Qua pep zou ik het niet echt weten als vervanging, omdat pep zo goed is van zichzelf.
h
harry123Lid
harry123 zei:
*modknip, Research Chemicals aanbevelen doen we hier niet.
Ze vraagt immers iets dat op speed lijkt vanuit de 'smartshop' dus niet vanuit een RC-vendor site.
Klik om te vergroten...

Dan zou ik eens subtiel vragen naar flux ofzo.. Verkopen ze soms wel eens
J
JovanovicLid
Koop salvia,lsa of truffels. zo veel betere 'producten' dan herbal speed.....desnoods koop je 5 verschillende 'party' pillen in de smartshop en gewoon combo'tje doen
M
Mistress_JDLid
Ik heb een aantal jaren via een goed contact hele zuivere speed kunnen kopen. Kocht altijd nat en droogde zelf, was altijd prima spul. Maar vorig jaar is mijn contactje ermee gestopt. Sindsdien dus ook niks meer gebruikt :( , want ik heb geen andere contacten. Ik zit nu eenmaal niet in een wereldje waar deze contacten makkelijk te vinden zijn. En zomaar in een vinexwijk op mensen afstappen of ze pep verkopen lijkt me ook geen goed idee :rolleyes:
Nu zat ik me af te vragen of er ook middelen in de smartshop te krijgen zijn die de zelfde effecten hebben als speed: super wakker en alert / lekker energiek. Iemand nog tips?
h
harry123Lid
*modknip, Research Chemicals aanbevelen doen we hier niet.
Ze vraagt immers iets dat op speed lijkt vanuit de 'smartshop' dus niet vanuit een RC-vendor site.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."