Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPSY-FI festival + de shit

PSY-FI festival + de shit

4 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
f
flankzLid
01-01-2024, 00:00
Tjo Mede forummers!

mijn vriendin en ik zijn van plan om met ons half jarig jubileum naar dit festival in groningen te gaan. 62 uurs GOA en psytrance en dergelijke. Nu wordt op dit dikke tripfestival gewoon drugs verkocht als LSA, DMT, Salvia en Paddestoeltjes. Natuurlijk nemen we zelf de wiet wel mee.

Dit is voor ons een totaal andere wereld, omdat we eigenlijk alleen van de hardcore en XTC zijn.

Dus heeft er iemand Do's en don't's bij deze drugs en wat kunnen we uberhaupt verwachten?

alvast bedankt!

-Flankz
Z
ZERO-Lid
Uhm... ben niet bekend met dat soort festivals, maar ik zou niet random drugs gaan nemen. Goed inlezen wat je wel en niet zou willen gebruiken. En qua wat je wel zou willen gebruiken: waar en hoe je dat wil doen, hoeveel, met wie, alles. Lees je gewoon goed in. Geen dingen nemen waarvan je niet weet hoe het gaat werken. Want die dingen die jij noemt, zijn volgens mij allemaal behoorlijk heftig.

Al vraag ik me überhaupt af of tripmiddelen relaxt zijn om te nemen in de drukke omgeving van een festival, maar als jij er vertrouwen in hebt..?
f
flankzLid
ja daar heb je wel gelijk in. Ja het lijkt me gewoon wel vet. Ik hou wel van een beetje psychedelisch. Maar ik heb nog nooit dat spul gebruikt. Over LSA las ik net toch wel de betere verhalen. DMT en Salvia lijkt me eng.

enige wat wij doen is jointjes roken eigenlijk. Maar dit is gewoon een festival puur om te trippen met allemaal verschillende stages met van die vage muziek en zelfs een bioscoop met tripbeelden...
T
TufnutLid
LSA levert volgens mij nog wel eens wat misselijkheid op, dus je kan je afvragen of je daar op zit te wachten tijdens een festival. Verder ben ik er zelf ook onvoldoende me bekend om er iets zinnigs over te zeggen.
DMT is pittig, maar kort. Zou een optie kunnen zijn, al zie ik het niet voor me op een festival. Zeker niet voor beginners.
Salvia is niet geschikt voor op een festival en ook niet voor beginners.
Truffels zou kunnen, maar ook hier weer vraag ik me af of je als beginner dat op een festival moet willen.

Oftewel, ga eerst maar eens uitzoeken wat e.e.a. inhoud en probeer eerst eens op een veilige neutrale locatie wat uit. Verder wat al gezegd is.

Een psyfeestje is op zich wel een plek waar je kunt trippen. Of het wat is, hangt van je persoonlijke voorkeur af. Ik verkies rustigere plekken om te trippen.
Z
ZERO-Lid
Ik weet niet wanneer dat festival is, maar je zou ook eerst thuis een keertje kunnen gaan trippen, met truffels of zo, om te zien hoe het is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."