iedereen vindt het fijn en ontspannend, ik krijg er waangedachten van, de dood, de bezinning, het waarom, het leven, vreselijk.
de eerste 2, 3 halen gaat nog wel, dan komt er een piep in mijn oren, hoor ik alles heel goed, kom ik tot een soort hallelujagevoel maar dan heel zwaar en denk ik, is dit het? nee hoor, er komt nog meer, oh oh okay en dan komt goed samen met slecht en is de balans weg maar laat het niet te lang duren alsjeblieft en zou dit dan de dood zijn?
ja, ik weet het, heel onsamenhangend en dan kom ik weer 'bij' (niet weggeweest) maar vraag me echt af wat nou de zin is van het leven...
vreselijk!
ben ik nu de enige die dit zo ervaart?
#3
Moeilijk om hierop antwoord te geven.
Ik inhaleer lachgas altijd via een ballon. Daar kan ik makkelijk 20 keer in ademen voordat hij op is.
Iets zoals jij heb zit gewoon tussen je oren, probeer het nog een keer zonder met die gedachtes eraan komen. Ga met het gevoel mee je kan je er toch niet tegen verzetten. Het is er eenmaal en accepteer het. Go with the flow
Met dit in je gedachten lukt het wel!
--------------------
#4
Ik heb precies hetzelfde, maar dan wel op een positieve manier. Ik heb ook altijd het idee dat ik in een soortvan leven na de dood kom en het ontstaan van de wereld heb ontdekt. Eerste keer was het heftigst, toen had ik ook geblowd en gedronken. Maar merk nu dat ik telkens als ik het weer doe in eenzelfde soort staat kom, wel minder heftig dan die keer, maar toch. Ik vind het wel bijzonder telkens. Niet dat ik het nu zo vaak doe.
Het is telkens net als die film net Jim Carrey, waarin hij in zo'n nep-wereld zit, zo'n televisie-bol, en dat hij er dan op het eind uitstapt. Zelfde gevoel.
#5
Hmmm , gelukkig voor jou duurt het dan maar 30 sec :P
Ik heb juist precies het tegenovergestelde.
Ben in de hemel , this is it ! Denk ik dan , en op m'n top zakt het helaas weg .. En dan neem ik er nog 1
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.