Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste, afgelopen herfstvakantie heb ik voor het eerst met een vriendengroep xtc gebruikt. Het ging om 'Bullets', wat voor hoeveelheid er in zat weet ik niet. Volgens mij waren het wel redelijk sterke pillen. Ik heb al eens eerder (met dezelfde vriendengroep) een feest meegemaakt waar iedereen aan de pillen ging, en ikzelf met nog iemand niet. Iedereen genoot ontzettend, en daarom besloot ik het ook eens te doen. Het feest zelf begon goed. We begonnen allemaal met een halfje en toen ik hem voelde was ik er goed van onder de indruk. na een uur of 2 (gok ik) namen we een tweede halfje, en ik voelde me nog beter dan eerst. Dit duurde echter niet lang, want ik voelde dat er iets mis was. Ik wist eerst niet wat er was, dus ik ging aan iedereen vragen hoe het kwam dat ik me niet meer zo goed voelde. Ik ging even onder de douche, en dat is het laatste wat ik me nog kan herinneren. Ik had namelijk veel te veel water gedronken. Op dat moment zelf wist ik dat ook, dus probeerde ik uit mezelf te kotsen. (dat is de enige herinnering die ik nog heb van na het douchen). Het water spoot er uit, zoals de water aanval van blastoise (mijn vrienden hebben zelfs op zulke momenten nog wel een gevoel voor humor ) Het scheen dat ik een soort van epileptische aanval kreeg en begon te spartelen e.d.. een van mijn vrienden volgt een geneeskundige opleiding en ze zei dat ik van geluk mocht spreken dat mijn tong er niet af is. Ambulance e.d. is ook gebeld, maar dat heb ik allemaal niet meer mee gemaakt. De dagen erna was ik flink kapot. De eerste dag (de ochtend/middag erna) kon ik nauwelijks nog wat. Eten ging niet, drinken nauwelijks. Weken later heb ik nog steeds spierpijn gehad (waarschijnlijk van het spartelen). Nu zijn we al weer heel wat tijd verder, en de drang om xtc nog eens te proberen is daarom ook groot. Het had die eerste keer een geweldige avond kunnen zijn, was het niet zo afgelopen. Ik denk er zelf vaak over wat nou de oorzaak was dat ik zo erg fout ging. Het enige wat ik me kan voorstellen wat de oorzaak kon zijn is teveel water, en slechte pillen, want ik was niet de enige die me slecht voelde na een paar uur feesten. Op het eerste feest dat ik bijwoonde waren andere pillen (android geloof ik) gebruikt en daarop ging iedereen lekker de hele ochtend door, maar bij het feest waar ik zelf ook gebruikte waren er al een paar mensen die bad gingen rond 2/3 uur. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ik zelf een epileptische aanleg heb, aangezien ik normaal nooit ergens last van heb, mocht dat uberhaupt de werking van xtc kunnen verstoren. Iemand enig idee? Of opmerking? Dat zou meer dan welkom zijn! Bedankt voor het lezen! -Morris"
"Allereerst bedankt voor je reactie. Ik heb zeker wel goed informatie opgedaan voordat ik het deed. Ik was me er van bewust dat ik niet te veel, en ook niet te weinig moest drinken. Maar toen ik het eerste halfje al voelde, verloor ik die rem en bleef ik maar drinken. Ik weet niet precies waarom, maar het voelde gewoon aan als iets om te doen terwijl ik aan het trippen was. Ontzettend dom natuurlijk.. Ik ben niet met de ambulance naar het ziekenhuis geweest. De ambulance kwam ter plaatse en de volgende ochtend toen ik weer bij bewustzijn was zijn we toch maar even naar de huisartsenpost gegaan. Die man daar heeft me nauwelijks wat verteld. Ik vertelde van het water/slechte pillen, maar hij antwoordde daar op dat het van het water kon komen, maar ook van wat anders (net zoals wat jij dus zegt.) De vriend van wie ik de pillen had (die overigens zelf ook meedeed met trippen) zei dat de pillen volgens de dealer getest waren. Dat had ik aan de huisarts verteld, maar die zei dat dat onzin was omdat er geen enkele instituten zijn die drugs testen. Bullshit dus? Die een a twee glazen per uur regel wist ik voordat ik het gebruikte, maar mijn rem was er helemaal af zonder dat ik het door had. Ik denk dat ik wel 5/6 glazen per uur dronk, als het niet meer was.. Mocht ik weer eens een keer xtc proberen, zal ik ze dan ook zeker laten testen. Trouwens, ik heb wel eens gehoord dat mdma in pure vorm (capsule dus) minder slecht is dan een xtc pil. Enig idee of dat zo is? Thanks voor de moeite, Morris"
"Dit heb ik ook, heel sterk het gevoel dat ik wat ik meemaak eerder heb gezien in een droom. Ik weet precies wat je bedoelt, en ik heb er ook heel lang naar gezocht.. maar volgens mij zijn het gewoon déjà -vu's..."
"Hey, Ik heb zelf in de tijd dat ik veel blowde heel veel skyrim gespeeld. Nuchter vond ik dat al een mooi spel, maar als ik flink stoned was, was die wereld zo mooi, vooral omdat de graphics 'iets' hadden wat me heel erg aansprak. Alles was op dat moment interessant. En normaal houd ik niet eens bijzonder veel van dat soort spellen. Maar dat lijkt me een hele goede. Als je van intensieve spellen houdt zou dishonored ook wel wat kunnen zijn, alleen is dit meer een action-rpg dan een echte rpg. Voor mij zou ik skyrim altijd herinneren voor die mooie kleuren, effecten, lichten etc die het had en me zo opvielen als ik ontzettend stoned was. Ik denk dat je dat wel wat zou kunnen vinden! Zou je misschien op mijn topic kunnen kijken? We zitten nogal met die vragen. Thanks! M EDIT: Na nog een keer je vraag over te hebben gekeken, zag ik dat je vooral vroeg naar welke drug. Ik heb zelf alleen met wiet ooit games gespeeld, en ik zie zelf geen reden waarom dat niet genoeg zou zijn om lekker mee te gamen (in iedergeval voor mij zelf). IK denk dat juist de keuze van het spel belangrijk is; maar dat zou aan mij kunnen liggen."
"Beste mensen, Een groep vrienden inclusief ikzelf willen dit weekend (legale) truffels proberen. Een aantal hebben het al eerder gedaan, voor een aantal zal het de eerste keer zijn. We hebben allemaal zelf al goed informatie gezocht e.d. Nu heb ik twee vragen waar ik ook na zoeken niet echt helder over ben: 1) De groep waarmee we het gaan doen, bestaan uit 4 (heel misschien 5) trippers, 1 nuchter persoon die heel misschien wat mee wil 'snoepen', 1 persoon die wiet op zal hebben op dat moment, en waarschijnlijk 1 iemand die volledig nuchter zou zijn. Dit komt neer op totaal 7 a 8 mensen. In het huisje van degene waar we het willen doen is wel voldoende ruimte, maar wel beperkt tot 2 gemiddelde kamers die wel eventueel afgesloten van elkaar kunnen worden, en 2 slaapkamers. We vroegen ons dus af of het niet te volgepropt zou zijn mochten er 8 mensen aanwezig zijn waarvan er 2 of zelfs 3 volledig nuchter zou zijn. Sorry als deze zin een beetje belabberd geformuleerd is. 2) De meeste informatie die ik heb kunnen vinden ging over paddo's. Nu gaan wij dus (legale) truffels proberen. De meeste sites/mensen zeggen dat truffels vrijwel hetzelfde zijn als paddo's, maar is dit ook zo? Het zou dus zo zijn dat als een persoon genoeg truffels zou eten met een bepaalde hoeveelheid werkzame stof dat hij evenveel/nagenoeg hetzelfde effect zou krijgen als iemand die paddo's zou consumeren met evenveel werkzame stof? Alvast erg bedankt voor jullie antwoorden! Ohja, nog een vraagje over muziek: wij houden wel van die pinkfloyd achtige psy-muziek, ambient etc. Nu heb ik van veel mensen ook liedjes gekregen die me echter behoorlijk duister/vaag in de oren klinken, waarvan die aangeven dat dat echt geniale nummers zijn als je truffels op hebt... ligt dat aan mij, of ervaar je die muziek anders als je truffels gehad hebt? Mvg, M"
"Hey, bedankt voor je reactie. We hebben het al anders weten te regelen. Er zullen nu 4 trippers zijn, 1 iemand die stoned zal zijn en 1 iemand die misschien ook een beetje truffels neemt en voor de rest de tripsitter zou zijn. Dit lijkt ons al veel beter. Naar een andere kamer gaan zou inderdaad een optie zijn, maar vrij ongezellig voor degene die de trip-sit, niet? Maar wij denken dat het zo wel lekker kan gaan lopen. Eeens? En ik denk niet dat we ons er aan zullen wagen, hehe. Ik zal naderhand wel effe een tripreport maken! Thanks, M"