Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC combi met speed, coke of 4-FMP ?

XTC combi met speed, coke of 4-FMP ?

7 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het zal je misschien meer energie geven, maar het maakt het uiteindelijk allemaal veel erger. 6 pillen op een feest nemen is gewoon een belachelijke dosis, logisch dat je niet de gewenste effecten krijgt.

Hoe lang is het geleden dat je gebruikt hebt? En heb je vaak zo veel gebruikt? Als je het echte gevoel van MDMA weer terug wilt krijgen en je hebt al vaak met 6 pillen op een feest gezeten, kan het zo maar eens een half jaar tot een jaar duren voordat je hersenen de boel weer een beetje op orde hebben.

Verder over de combi's die je noemt:

XTC + Speed
Speed drukt het gelukzalige gevoel van XTC meestal wat weg, waardoor je dus uiteindelijk alleen maar vaag wordt en veel energie krijgt. Daarnaast is het in combinatie veel schadelijker voor je hersenen.

XTC + Coke
Over de schadelijkheid in combinatie weet ik niets, maar je kunt er vanuit gaan dat het sowieso schadelijker is dan los van elkaar. Deze combinatie wordt weinig gedaan omdat het ook niet de gewenste effecten geeft.

XTC + 4-FMP
Ook ontzettend schadelijk voor je koppie. Echt een afrader dus mocht je waarde hechten aan je hersenen.

Kortom, combineren en nieuwe middelen is niet de oplossing als je zo veel neemt. Een tijd rust nemen en jezelf wat beter informeren over wat je gebruikt wel. Ik hoop dat je het besef krijgt wat zulke doses met je doen, als je zo doorgaat ga je gegarandeerd problemen krijgen, is het niet nu dan over 20 jaar wel!
W
WausepausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Binnenkort weer naar paar mooie hardcore/hardstyle festivals en feesten en dus ook weer lekker aan de drugs. Normaal neem ik altijd XTC op dit soort feesten maar daar heb ik een beetje problemen mee.

Begin van feest/festival neem ik altijd gelijk een hele, na een half uurtje voel ik hem dan al lekker zitten en kan ik ook wel lekker gaan. Maar uurtje later krijg ik het gevoel dat het alweer wat minder wordt, en omdat ik dat lekker gevoel graag terug wil slik ik nog een hele. Dit blijft zo doorgaan en aan het einde heb ik iets van 6 pillen achter mijn kiezen. Probleem is dan dat ik veeeeeelll te hard ga en
uiteindelijk heb ik ook geen zin meer om te staan en te feesten. Dus laatste uren zit ik alleen maar ergens in een hoekje keihard te gaan, soms loop ik wat rond maar heb geen zin meer om te dansen.
Ook krijg ik niet de benodigde energie van XTC.

Wou nu iets nieuws gaan proberen en kijken of dat mij beter ligt. Eerst moet ik natuurlijk sterk gaan minderen in het aantal pillen, maar wou er ook wat anders naast doen. Ik dacht zelf aan 4-FMP of speed/coke. Wou de combi van XTC en speed/coke doen omdat er dan lekker veel adrenaline wordt aangemaakt maar ook nog steeds lekker veel serotonine. 4-FMP had ik alleen van gehoord dat geweldig is om te combineren met XTC en dat je uren door kan gaan maar weet er verder niks van. Festival rustig beginnen met misschien een halfje(XTC), daarna nog een hele(XTC) en later ook nog een dosis 4-FMP of speed(of coke?).

Nou was mijn vraag met welke ik het beste mijn XTC kan combineren? En moet ik het misschien in een andere volgorde doen? En wat voor effect zullen de verschillende combi's hebben op mijn uiteindelijke space?

Ik weet dat combineren heel slecht is, maar ik ga de dosis zo klein mogelijk houden en doe dit echt maar één keer. Ik ben eerder geïnteresseerd wat voor effecten het zal hebben op mijn space.

En dan nog even iets heel anders, ik wou de combinatie eerst gaan testen om te kijken of die bevalt. Maar dit wordt dan thuis op de bank gedaan. Denken jullie dat dit invloed heeft op het uiteindelijke resultaat zegmaar. Misschien als ik op de bank zit krijg ik een andere space dan wanneer ik op een hardstyle feest zelf sta? Misschien dan toch nog een lokaal hardstyle feest opzoeken?

Hoop dat mijn verhaaltje een beetje goed is geformuleerd en niet al te lang is :P

Ik wist niet echt onder welk subforum ik deze topic moest plaatsen, aangezien het over combi’s gaat en niet alleen XTC heb ik hem toch maar hier geplaatst.
W
WausepausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja was er zelf ook wel achter dat dit een belachelijke dosis was daarom wou ik ook sterk gaan minderen. Ben nu ook al 4 maanden clean en heb dit soort belachelijke hoeveelheden 6/8 keer gedaan. Dus denk dat ik nu ook wel weer fris kan beginnen.

Weet dat een combi echt een aanslag op je hersenen is, maar wou het gewoon een keertje proberen.Verder ben ik verstandig dus blijft ook echt maar bij 1 keer. Dus maakt niet uit dat 4-FMP/speed + XTC slecht is voor je hersenen, ben gewoon benieuwd naar de effecten op mn space
Wat nou als ik maximaal 1,5 pil neem en een super lichte dosis speed/4-FMP? Om de XTC te stimuleren en wat energie te krijgen?
W
WausepausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja vind coke ook helemaal niks eerlijk gezegd, maar dacht misschien wordt het in een een combi wel wat? Maar liever 4-FMP of speed

Wil deze combi gaan proberen op een festival, heb al is eerder een heel festival geleefd op alleen maar speed maar dan mis ik toch de serotonine van XTC. Dus daarom dacht ik laat ik een combi proberen. Maar wou natuurlijk niet zonder enige weet iets gaan proberen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Coke lijkt me nogal kort te duren voor een festival. Wat is er eigenlijk mis met alleen 4-FMP/speed? :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tsja, ook als je het maar één keer gebruikt brengt het schade toe aan je hersenen. Tegelijk lijkt me sowieso niet relaxt, ik hoor wel eens dat mensen bij uitwerken van 4-FMP een beetje XTC nemen, maar dat is dan ook geen anderhalve pil.

Ik denk dat als je je dosis ernstig beperkt, je ook wel energie krijgt. Je wordt zo moe en vaag vanwege de hoeveelheid. Less is more met XTC.

Verder is het misschien handig als je niet aan het begin van een feest gelijk een pil neemt. XTC werkt max 4 tot 6 uur en daarna is het echt wel over. Je kan dan steeds gaan bijnemen maar dan wordt je alleen maar vager en vager.

Veel mensen staan eerst een tijdje nuchter of met een biertje op een feest en zo'n 4 uur voor het einde pas beginnen aan de X.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
De combinatie speed/4-FMP met XTC schijnt het love-gevoel ook behoorlijk te onderdrukken. Als je lang door wilt moet je één van deze gebruiken(4-FMP heeft nog enige affiniteit voor serotonine, vergeleken met speed). Als je écht veel love wilt zit je gewoon vast aan een bepaalde tijdsduur.

Zoals SmartieAndMe al zegt, less is more.
W
WausepausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heel erg bedankt voor al jullie reacties! Heeft mij enorm geholpen
Heb ook wat andere topics bekeken en ben heel wat wijzer geworden
Ga het volgende festival veeeeell minder X doseren, zorgen dat ik het wat later doseer en proberen niet te gaan zitten. Kijken hoe dat gaat.
Ik dank jullie vriendelijk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."