#1
Het zal je misschien meer energie geven, maar het maakt het uiteindelijk allemaal veel erger. 6 pillen op een feest nemen is gewoon een belachelijke dosis, logisch dat je niet de gewenste effecten krijgt.
Hoe lang is het geleden dat je gebruikt hebt? En heb je vaak zo veel gebruikt? Als je het echte gevoel van MDMA weer terug wilt krijgen en je hebt al vaak met 6 pillen op een feest gezeten, kan het zo maar eens een half jaar tot een jaar duren voordat je hersenen de boel weer een beetje op orde hebben.
Verder over de combi's die je noemt:
XTC + Speed
Speed drukt het gelukzalige gevoel van XTC meestal wat weg, waardoor je dus uiteindelijk alleen maar vaag wordt en veel energie krijgt. Daarnaast is het in combinatie veel schadelijker voor je hersenen.
XTC + Coke
Over de schadelijkheid in combinatie weet ik niets, maar je kunt er vanuit gaan dat het sowieso schadelijker is dan los van elkaar. Deze combinatie wordt weinig gedaan omdat het ook niet de gewenste effecten geeft.
XTC + 4-FMP
Ook ontzettend schadelijk voor je koppie. Echt een afrader dus mocht je waarde hechten aan je hersenen.
Kortom, combineren en nieuwe middelen is niet de oplossing als je zo veel neemt. Een tijd rust nemen en jezelf wat beter informeren over wat je gebruikt wel. Ik hoop dat je het besef krijgt wat zulke doses met je doen, als je zo doorgaat ga je gegarandeerd problemen krijgen, is het niet nu dan over 20 jaar wel!
Hoe lang is het geleden dat je gebruikt hebt? En heb je vaak zo veel gebruikt? Als je het echte gevoel van MDMA weer terug wilt krijgen en je hebt al vaak met 6 pillen op een feest gezeten, kan het zo maar eens een half jaar tot een jaar duren voordat je hersenen de boel weer een beetje op orde hebben.
Verder over de combi's die je noemt:
XTC + Speed
Speed drukt het gelukzalige gevoel van XTC meestal wat weg, waardoor je dus uiteindelijk alleen maar vaag wordt en veel energie krijgt. Daarnaast is het in combinatie veel schadelijker voor je hersenen.
XTC + Coke
Over de schadelijkheid in combinatie weet ik niets, maar je kunt er vanuit gaan dat het sowieso schadelijker is dan los van elkaar. Deze combinatie wordt weinig gedaan omdat het ook niet de gewenste effecten geeft.
XTC + 4-FMP
Ook ontzettend schadelijk voor je koppie. Echt een afrader dus mocht je waarde hechten aan je hersenen.
Kortom, combineren en nieuwe middelen is niet de oplossing als je zo veel neemt. Een tijd rust nemen en jezelf wat beter informeren over wat je gebruikt wel. Ik hoop dat je het besef krijgt wat zulke doses met je doen, als je zo doorgaat ga je gegarandeerd problemen krijgen, is het niet nu dan over 20 jaar wel!