Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als een pil 200mg bevat, betekent dit niet dat een kwartje 50mg bevat. De tegenwoordige pillen in omloop zijn nou ook niet echt nauwkeurig te noemen. Meeste pillenkoks zorgen wel dat er evenveel in iedere pil zit (en soms kan zelfs dit erg verschillen) maar het wordt niet gelijkmatig verdeeld over de pil... Kan zomaar zijn dat je maar een halfje neemt en dan zit er opeens 90 procent van het MDMA in. Als je echt nauwkeurig wil zijn in je gebruik zal je toch echt zo'n mg weegschal moeten aanschaffen en puur MDMA gebruiken of zorgen dat er zo weinig in je pil zit dat je gelijk een hele kan slikken. Meestal gaat het nemen van halfjes en kwartjes wel volgens plan, maar dit kan ook verschrikkelijk mis gaan. Ga dus geen kwartje nemen van een hele sterke pil. Je kan beter opzoek gaan naar de lichtste pil die je kan vinden en hier mee gaan doseren, minste kans dat je teveel doseert. Ook is het beter om naar een pil te zoeken die al langer op de markt is. Vriend van mij kan dit verhaal bevestigen. Voor zijn eerste gebruik nam hij een kwartje van een hele sterk pil, voelde na 1,5uur nog niks... Dus nam nog maar een kwartje, uurtje later nog niks. Wij stonden allemaal te wausen en hij begreep er niks van. Nog maar een kwartje erin gegooid en die sloeg in als een bom."
"Fool zei: Heb je hier nog een objectieve bron over? Iemand die een latere inslag krijgt vind ik hier namelijk niet echt een betrouwbaar verhaal. Dit klinkt namelijk als onzin, Klik om te vergroten... Begrijp dat mijn dit ook als een latere inslag kan worden opgevat en dus niet echt een betrouwbare bron is. Was ook meer als een voorbeeld bedoeld. Fool zei: aangezien pillen gewoon van gemengd poeder worden gedrukt. Klik om te vergroten... De actieve stoffen worden bij de vulmiddelen gegooid, vervolgens wordt er even geschud en worden de pillen gedrukt. Maar dit schudden zal nooit helemaal betrouwbaar zijn. Soms wordt er heel laks omgegaan met het schudden en zal jouw halfje dus geen 50procent van de actieve stof bevatten. Wou dit alleen maar even duidelijk maken omdat ik er zelf slechte ervaringen mee had. Hebben na dat incident van die vriend van mij 10 halfjes naar een testcentrum opgestuurd en gevraagd hoeveel ze van gewicht van elkaar verschilde en hoeveel actieve stof er uiteindelijk in zat. Verschil was niet zo groot als ik eerder zei (90procent) maar is in sommige gevallen best wel groot!"
"Komt ook nog bij kijken dat er soms niet alleen MDMA in een pilletje zit maar ook andere (synthetische)drugs. En vulmiddelen van de pil bestaan ook uit pure shit. Zou echt voor puur MDMA gaan en deze laten testen om te zorgen dat er geen andere shit bij zit. Zeker voor een eerste keer. Ben zelf ook begonnen met pure MDMA, had het toen gewogen op zo'n weegschaal op school Niet getest, maar we waren wat wilder toentertijd"
"Ja was er zelf ook wel achter dat dit een belachelijke dosis was daarom wou ik ook sterk gaan minderen. Ben nu ook al 4 maanden clean en heb dit soort belachelijke hoeveelheden 6/8 keer gedaan. Dus denk dat ik nu ook wel weer fris kan beginnen. Weet dat een combi echt een aanslag op je hersenen is, maar wou het gewoon een keertje proberen.Verder ben ik verstandig dus blijft ook echt maar bij 1 keer. Dus maakt niet uit dat 4-FMP/speed + XTC slecht is voor je hersenen, ben gewoon benieuwd naar de effecten op mn space Wat nou als ik maximaal 1,5 pil neem en een super lichte dosis speed/4-FMP? Om de XTC te stimuleren en wat energie te krijgen?"
"Ja vind coke ook helemaal niks eerlijk gezegd, maar dacht misschien wordt het in een een combi wel wat? Maar liever 4-FMP of speed Wil deze combi gaan proberen op een festival, heb al is eerder een heel festival geleefd op alleen maar speed maar dan mis ik toch de serotonine van XTC. Dus daarom dacht ik laat ik een combi proberen. Maar wou natuurlijk niet zonder enige weet iets gaan proberen."
"Heel erg bedankt voor al jullie reacties! Heeft mij enorm geholpen Heb ook wat andere topics bekeken en ben heel wat wijzer geworden Ga het volgende festival veeeeell minder X doseren, zorgen dat ik het wat later doseer en proberen niet te gaan zitten. Kijken hoe dat gaat. Ik dank jullie vriendelijk"
"Binnenkort weer naar paar mooie hardcore/hardstyle festivals en feesten en dus ook weer lekker aan de drugs. Normaal neem ik altijd XTC op dit soort feesten maar daar heb ik een beetje problemen mee. Begin van feest/festival neem ik altijd gelijk een hele, na een half uurtje voel ik hem dan al lekker zitten en kan ik ook wel lekker gaan. Maar uurtje later krijg ik het gevoel dat het alweer wat minder wordt, en omdat ik dat lekker gevoel graag terug wil slik ik nog een hele. Dit blijft zo doorgaan en aan het einde heb ik iets van 6 pillen achter mijn kiezen. Probleem is dan dat ik veeeeeelll te hard ga en uiteindelijk heb ik ook geen zin meer om te staan en te feesten. Dus laatste uren zit ik alleen maar ergens in een hoekje keihard te gaan, soms loop ik wat rond maar heb geen zin meer om te dansen. Ook krijg ik niet de benodigde energie van XTC. Wou nu iets nieuws gaan proberen en kijken of dat mij beter ligt. Eerst moet ik natuurlijk sterk gaan minderen in het aantal pillen, maar wou er ook wat anders naast doen. Ik dacht zelf aan 4-FMP of speed/coke. Wou de combi van XTC en speed/coke doen omdat er dan lekker veel adrenaline wordt aangemaakt maar ook nog steeds lekker veel serotonine. 4-FMP had ik alleen van gehoord dat geweldig is om te combineren met XTC en dat je uren door kan gaan maar weet er verder niks van. Festival rustig beginnen met misschien een halfje(XTC), daarna nog een hele(XTC) en later ook nog een dosis 4-FMP of speed(of coke?). Nou was mijn vraag met welke ik het beste mijn XTC kan combineren? En moet ik het misschien in een andere volgorde doen? En wat voor effect zullen de verschillende combi's hebben op mijn uiteindelijke space? Ik weet dat combineren heel slecht is, maar ik ga de dosis zo klein mogelijk houden en doe dit echt maar één keer. Ik ben eerder geïnteresseerd wat voor effecten het zal hebben op mijn space. En dan nog even iets heel anders, ik wou de combinatie eerst gaan testen om te kijken of die bevalt. Maar dit wordt dan thuis op de bank gedaan. Denken jullie dat dit invloed heeft op het uiteindelijke resultaat zegmaar. Misschien als ik op de bank zit krijg ik een andere space dan wanneer ik op een hardstyle feest zelf sta? Misschien dan toch nog een lokaal hardstyle feest opzoeken? Hoop dat mijn verhaaltje een beetje goed is geformuleerd en niet al te lang is :P Ik wist niet echt onder welk subforum ik deze topic moest plaatsen, aangezien het over combi’s gaat en niet alleen XTC heb ik hem toch maar hier geplaatst."