#1
Hallo,
Een tijdje geleden heb ik al eens een bericht geplaatst waarin in ik heb uitgelegd dat ik na het gebruik van teveel XTC een angst/paniek -stoornis heb overgehouden.
nou na een langere tijd merk ik al dat het een stuk beter gaat met de angst aanvallen.
de enige momenten wanneer ik nog weleens last heb van paniek zijn als ik gestrest ben, blow, of in een auto op de snelweg moet rijden (waarvan blowen helaas de heftigste is) [misschien ook handig om te melden dat ik allergisch ben voor cannabis en het een heel ritueel is voor ik het veilig kan roken.]
Maar in ieder geval, ik vroeg me dus af of iemand mij een tip kan geven wat voor soort drugs er mogelijk zijn te combineren met zo'n angststoornis.
Van alcohol word ik depressief dus dat drink ik liever niet, altijd al last van gehad.
en cannabis gaat gewoon wat lastig.
en tja.. een mens moet toch wat :P
ik heb ooit eens gelezen dat paddo's mensen van PTSS hebben 'genezen' en bepaalde angststoornissen. Weet iemand hier meer over?
en verder suggesties en tips zijn welkom ik wacht het af!
gr.
Een tijdje geleden heb ik al eens een bericht geplaatst waarin in ik heb uitgelegd dat ik na het gebruik van teveel XTC een angst/paniek -stoornis heb overgehouden.
nou na een langere tijd merk ik al dat het een stuk beter gaat met de angst aanvallen.
de enige momenten wanneer ik nog weleens last heb van paniek zijn als ik gestrest ben, blow, of in een auto op de snelweg moet rijden (waarvan blowen helaas de heftigste is) [misschien ook handig om te melden dat ik allergisch ben voor cannabis en het een heel ritueel is voor ik het veilig kan roken.]
Maar in ieder geval, ik vroeg me dus af of iemand mij een tip kan geven wat voor soort drugs er mogelijk zijn te combineren met zo'n angststoornis.
Van alcohol word ik depressief dus dat drink ik liever niet, altijd al last van gehad.
en cannabis gaat gewoon wat lastig.
en tja.. een mens moet toch wat :P
ik heb ooit eens gelezen dat paddo's mensen van PTSS hebben 'genezen' en bepaalde angststoornissen. Weet iemand hier meer over?
en verder suggesties en tips zijn welkom ik wacht het af!
gr.

ik blijf voorlopig wel bij de shag en bier