Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc meenemen naar festival.

xtc meenemen naar festival.

4 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
k
kleinstampertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Ik heb al bij meerdere feesten xtc of 4fmp gebruikt en dit ook altijd zelf mee genomen naar binnen. Morgen ga ik naar een festival, vorig jaar stond er een hond en dit jaar heb ik gehoord dat hij weer aanwezig zal zijn.
Vorig jaar heb ik niks gebruikt dus maakte ik me weinig zorgen.
Dit jaar ben ik van plan 3 xtc pilletjes mee te nemen. Maar ik zit me al een tijdje zenuwachtig te maken voor die honden.
Het klinkt misschien een beetje raar maar ik heb gehoord dat als je de xtc in een condoom in je vagina brengt dat de hond het dan niet ruikt. Of het zakje in je mond doen.
Ik weet niet of ik alles moet geloven maar wil niet gepakt worden.
Hoe kan ik deze het best meenemen?
Help me uit de stress :(
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij zijn alle opties wel ongeveer genoemd op het andere forum. :wink:

Komt er in ieder geval op neer dat je met 3 pillen een behoorlijk risico loopt, áls je gepakt wordt en dat in je ondergoed gewoon het veiligst is.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
viewtopic.php?f=24&t=33788

Hier staan alle mogelijkheden :) Kwestie van zoekfunctie :wink:
Honden ruiken het sowieso wel, of je het nu in je foef draagt of in een zakje in je kleren. Echter zijn er bijna nooit drugshonden op festivals omdat ze er niet zo veel hebben. Er staan vaak honden om mensen bang te maken maar meestal zijn dit geen drugshonden.

Ben al zo vaak met drugs langs honden gelopen, nooit gepakt...
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#4
SmartieAndMe zei:
Honden ruiken het sowieso wel, of je het nu in je foef draagt of in een zakje in je kleren. Echter zijn er bijna nooit drugshonden op festivals omdat ze er niet zo veel hebben. Er staan vaak honden om mensen bang te maken maar meestal zijn dit geen drugshonden.
Klik om te vergroten...

Ik sluit me hierbij aan. Drugshonden zijn vreselijk duur, degene die we in Nederland hebben zitten meestal op Schiphol te speuren. Als je een hond ziet bij een festival heb je gewoon de angst, sommige honden zijn daarop getraind of op 1 specifieke drug. Maarja, dat kan je nooit met zekerheid zeggen natuurlijk. Er staan genoeg topics op het forum over het meenemen van drugs naar festivals, neem een kijkje zou ik zeggen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik werd op Schiphol besnuffeld door een drugshond in training :grin: Vrouwtje achter me in de rij kreeg een wattenschijfje met coke geur in haar laars en die moest ie opsporen, ik scheet natuurlijk in mijn broek om mijn vlucht te missen omdat er ongetwijfeld nog wel sporen van drugs in mijn kleding zitten :grin:

Gelukkig ging ie niet zitten, en ook niet bij het vrouwtje achter me waarbij het wel zou moeten. Failure... :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."