Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag coke en xtc

vraag coke en xtc

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
bram_015Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
Ik vroeg me af of hier nog mensen zijn, die 60% van de keren dat die xtc/mdma gebruikt,meer op ingedoken is en wat tammer,maar toch veel zin om te stappen& niet meer zo geintereseerd ben in het uitgaan zelf? Of aan de kant kijken naar feestende mensen is ook geniaal.. en de andere keer heb je super veel zin om te feesten& baal je ervan als het gedaan is? Aan wat zou dit liggen? Ik zou het veel leuker vinden als ik optie 2 altijd had.. en bij coke: moeilijl uit te leggen,maar de eerstr 2 latten aijn echt geniaal&daarna merk ik mrecies niet meer dat ik er schever van word,alleen wordencde positieve effecten van de sos minder,en heb ik wel nog hardkloppingen enz.. dan euforischd enzo verdwijnt dan,of ik nu bij neem of niet..iemand die dit herkenbaar vind?
S
Siemen23Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Begrijp je helemal van sos weet ik het maar bij xtc heb ik het ook voor, ik ga dan gewoon vaak in de stad rondlopen want gewoon rondlopen is een van de leukste dingen onder x ookal baal ik de volgende dag dat ik niet meer gefeest had.

Volgens mij ligt het aan de dosis: bij een vrij lage dosis ga je vooral feesten( had ik maar een keer voor) bij een hogere ben je meer weg en ga ik wat rondlope en gewoon dingen bekijken.

Natuurlijk is dit bij elke persoon anders, en de setting speelt ook een rol.
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb je mdma poeder of een pil? in een pil zit nl. soms ook speed (amphetamine)
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Siemen23 zei:
Begrijp je helemal van sos weet ik het maar bij xtc heb ik het ook voor, ik ga dan gewoon vaak in de stad rondlopen want gewoon rondlopen is een van de leukste dingen onder x ookal baal ik de volgende dag dat ik niet meer gefeest had.

Volgens mij ligt het aan de dosis: bij een vrij lage dosis ga je vooral feesten( had ik maar een keer voor) bij een hogere ben je meer weg en ga ik wat rondlope en gewoon dingen bekijken.

Natuurlijk is dit bij elke persoon anders, en de setting speelt ook een rol.
Klik om te vergroten...

helemal mee eens!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Marcko zei:
heb je mdma poeder of een pil? in een pil zit nl. soms ook speed (amphetamine)
Klik om te vergroten...
Niet waar. In een pil wordt eigenlijk nooit speed gevonden. Het molecuul MDMA is familie van de amfetamine en kan in hogere doseringen vergelijkbare effecten geven.
b
bram_015Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het dan over mdma kristallen. Ik dacht ook dat het aan de dosis bij xtc kon liggen,maar dit had ik al uitgetest en dit leek zo niet te zijn. Onlangs op een festival had ik het heel traag opgebouwd en toen was het echt extreem. Ook totaal associaal en ingesloten naar mensen toe die later bij ons in de groep kwamen.. erg vervelend,dit was vroeger bij mijn weten zo niet. En dat van die sos vind ik nog het vervelendste van al..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."