De vraag waar he?
Je zegt het zelf het is illegaal.
En als een vriend van me iets vraagt aan me,zelf vrienden die ik goed ken!
Ik zeg kort en 1voudig neen,en hou dat vol ook. En al zeker niet voor een vriend van me ->zijn vriend. No way and no thanks
Durf er ook dan wel is bij te zeggen: -je hebt toch ook een huisarts,dokter,psychiater,weet ik veel wat,vraag h aan hen eens he,want bij mij moeten ze
daarvoor niet zijn.
En verder sluit ik me voll.aan,en ben het voll.eens met
ZERO's reactie.
Als mij iemand aanspreekt,en h mag dan nog een vriend zijn.
Maar zoals
ZERO al vernoemde.
Sorry,maar zou me daar toch ook niet t'chill bij voelen hoor,als iemand me vraagt of ik mss nog iets over heb.
De medicatie die is voor MIJ bestemd,en niet vooruit te delen of iemand anders te helpen die er misbruikt van maakt!
EN @
ZERO ,ook al heb je er nog mss nog 1tje of 2 v over. Dan nog,is voor jou bedoeld,en bestemd en
niet voor gelijk wie toch he?
Zoals jezelf zegt,ja alloooo:dasniedebedoeling
![:)]()
,met die smiley bedoel ik,goed vernoemd
Groetjes vanwege
Ganja-man
