#1
Ik heb een eetstoornis en daar weet mijn huisarts dus van. Ben dus bang dat ik daar afgewezen wordt omdat hij misschien denkt dat het probleem bij mijn eetstoornis bevindt. Dus dat idee vind ik nogal beangstigend ...
Ik wil ze gebruiken om tot rust te komen.
Dat verlamt emoties na 2-3-4 weken dagelijks pas (uitzonderingen daargelaten), moet dan denken aan oa fluvoxamine. De 'beste' spullen zijn middelen als diamorphine,Barbs,Sommige benzo's (flunitrazepam,Flurazepam) etc. doen het ook goed direct.Oclock707 zei:antidepressiva
.Dat vooral->>na lange tijd dagelijks (benzo's) vlakt het emoties af, maar raad je met klem aan je over de angst heen te zetten en naar de arts gaan
<-- en klopt helemaal hoor wat 25tolife zegt daarover,ben h er helemaal mee 1s !Het klinkt voor sommige misschien goed,maar je verliest bij chronisch gebruik ook levenslust wat geen voordeel is. Je word steeds lakser (en vroeg of laat (grote kans op depri ) erdoor namelijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."