Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat je omschrijft komt me bekent voor, ik heb ook vaak aan het einde van mijn trip last van stuiptrekkingen, met mijn been/ of arm. (vaak als ik in me bed lig). word er echt gek van, en de mensen die het zien worden er vaak bang van. Als ik dan buiten ff een rondje ga lopen word het vaak minder. Toch vraag ik me af of het niet gevaarlijk is ? heb namelijk wel eens gelezen dat je dan verkeerde pillen hebt gehad, terwijl ik altijd alleen Echt goeie slik. Ook die nare dromen heb ik, eergister heb ik 3 mdma pillen gehad, en hele nacht aan de sos geweest. Die nacht droomde ik dat er allemaal koeien in dat huis waren waar ik was.. vageshit hoor. haha Groetjes Melanie"