Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs heb ik handen gekregen?

Welke drugs heb ik handen gekregen?

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
LecramLid
01-01-2024, 00:00
Laat heb ik bij een aankoop een pakje extra gekregen, dit zou gaan om wat coke.
Ik heb het nu 2 weken later uitgepakt en bekeken.
Het zijn allemaal kristallen.

Ik heb deze fijn geplet en dan wordt het heel fijn poeder.

Als ik een beetje op mijn tong doe dan verdooft het direct.
Een klein snuifje brandt een beetje in de neus en ik krijg dan na 10 minuten een beetje een bodyload en een relaxt maar toch onrustig gevoel.
Het lijkt op coke maar ook weer niet, iemand enig idee wat het kan zijn?
Ik dacht zelf aan ketamine.

Mag ik hier een foto posten?

Ik ga uiteraard ook naar TC, maar ze hebben die in mijn stad (Rotterdam) gesloten wegens bezuiningen :rolleyes: )
T
TijdloosLid
We kunnen het helaas toch niet zeker weten, speculatie erover is spelen met gezondheid waar we geen voorstander van zijn.

Voor hetzelfde geld is het 2-cb waar je slechts 12-20mg al zat aan hebt ipv 100+mg..

Heb je niet toevallig de kans een kennis het te laten testen in zijn/haar woonplaats?
b
belgiandudeLid
Als ik op je summiere beschrijving afga denk ik ook aan Ketamine. Maar je laat het inderdaad beter testen! Ik woon in Antwerpen (Belgiƫ) en die mogelijkheid hebben we hier jammer genoeg niet, dus profiteer jij er maar van :)
L
LecramLid
Ik ga het toch wel laten testen, niet zozeer dat het ik het daarna nog ga gebruiken maar puur voor de nieuwsgierigheid.
Het effect was niet echt wat ik lekker vind, het kickte er vrij grof in waarna ik beetje begon te zweten en een verhoogde hartslag kreeg.
Daarna voelde ik me heel onrustig en een heel klein beetje paniekerig, ik had het voor een minuut of 10 niet onder controle.
Het had opzicht wel wat weg van LSD, toen had ik het ook niet onder controle en daar hou ik niet van.
De eerste effecten na het snuiven leken heel erg op coke, maar het sloeg daadwerkelijk pas na 10-15 minuten in, heel apart.
F
FoolLid
Voor mij ervaring past ethylfenidaat in die beschrijving, zekerheid zul je echter niet krijgen zonder een test. :wink:
T
TijdloosLid
Lecram zei:
Ik ga het toch wel laten testen, niet zozeer dat het ik het daarna nog ga gebruiken maar puur voor de nieuwsgierigheid.
Het effect was niet echt wat ik lekker vind, het kickte er vrij grof in waarna ik beetje begon te zweten en een verhoogde hartslag kreeg.
Daarna voelde ik me heel onrustig en een heel klein beetje paniekerig, ik had het voor een minuut of 10 niet onder controle.
Het had opzicht wel wat weg van LSD, toen had ik het ook niet onder controle en daar hou ik niet van.
De eerste effecten na het snuiven leken heel erg op coke, maar het sloeg daadwerkelijk pas na 10-15 minuten in, heel apart.
Klik om te vergroten...

Apart spul, goed dat je het laat testen, hoewel de volgorde andersom 'hoort' te zijn.
Ben wel erg benieuwd naar de testuitslagen. Hoelang hielden de effecten aan ongeveer?

Enjoy the weekend!
L
LecramLid
Tijdloos zei:
Lecram zei:
Klik om te vergroten...

Apart spul, goed dat je het laat testen, hoewel de volgorde andersom 'hoort' te zijn.
Ben wel erg benieuwd naar de testuitslagen. Hoelang hielden de effecten aan ongeveer?

Enjoy the weekend!
Klik om te vergroten...

Je hebt helemaal gelijk hoor, het lijntje was 2 mespuntjes bij elkaar denk ik.
Ongeveer een uurtje hielden de effecten aan, en daarna alleen nog een beetje een vreemd gevoel maar wel ontspannen.
Na de coke heb ik normaal een keiharde come down en MOET ik bijpakken of slapen.
Dat had ik hier helemaal niet mee.

Mag ik hier een foto plaatsen van het goedje?

Fijn weekend!
S
SkittlesAndMeLid
Dat mag maar je bereikt er niets mee, wij kunnen niet zien wat er in jouw poeder zit.

Laat het even testen en laat dan hier weten wat het resultaat was.uiteraard zijn we wel benieuwd wat de effecten veroorzaakt heeft.
P
PsychedelibeeLid
Lecram zei:
Je hebt helemaal gelijk hoor, het lijntje was 2 mespuntjes bij elkaar denk ik
Klik om te vergroten...
Toch mee oppassen! Er zijn genoeg stofjes die zo potent zijn dat zelfs 2 mespuntjes al teveel zijn.
A
AzraƫlLid
mdpv of ethylfenidaat ?
was eent leuke euforie, leuker dan c?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."