#1
sejku zei:Ik weet niet hoeveel alcohol je drinkt, maar volgens mij is dat de grote boosdoener en moet eigenlijk vooral drank vermeden worden.
Voor de rest zou ik ook geen pillen nemen.
Ik denk niet dat er zòveel van wat je snuift in je maag komt, dus volgens mij is dit niet echt een probleem, persoonlijk nooit last van ondervonden.
Ik gebruik weinig tot nooit alcohol en snoepen ga ik nu toch wel een 3 tot 6 tal maanden opzij laten
Van dat snuiven zou ik nog niet durven zeggen... zowiezo komt er toch redelijk wat in de maag terecht naar mijn ervaring..
Fool zei:Geen opiaten, geen uppers, bijna geen orale drugs en over wiet ben ik ook niet helemaal zeker. Ik zou het eigenlijk niet durven zeggen :|
Eigenlijk beter geen drugs dan. Als de klachten niet over gaan met medicatie ga ik waarschijnlijk ook het blowen even opzij laten..